لیفت گوشه چشم با نخ: مزایا و معایب لیفت شقیقه با نخ چیست؟

با پیشرفت علم پزشکی در حوزه جراحی های زیبایی روش های بسیار متنوعی برای درمان افتادگی ابروها و پلک ها وجود دارد که اکثر این روش ها دوران نقاهت طولانی و هزینه های بسیار بالایی را دارند که لیفت شقیقه با نخ می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که دنبال روشی غیرتهاجمی و ارزان تر برای رفع افتادگی پلک ها و ابروهای خود هستند.

لیفت با نخ به دلیل غیر تهاجمی بودن آن، روشی کمخطر است. جراحی لیفت شقیقه یا تمپورال به معنای کشیدن پوست ناحیه شقیقه است. 9. 9 هزینه جراحی لیفت فیلم لیفت شقیقه با بوتاکس شقیقه چقدر است؟ 2. 2 جراحی بالا کشیدن شقیقه ها برای چه کسانی مناسب است؟ افتادگی سینه شاید از ناخوشایندترین اتفاقات برای بانوان لیفت شقیقه شاهین شمس باشد. دخانیات مثل سیگار و قلیان را از دو هفته قبل از عمل لیفت قطع کنید. از آن جایی که این روش نوعی عمل جراحی است و به مهارت و دقت بسیاری نیاز دارد قطعا نسبت به روشهای موقت مثل بوتاکس و …

علاوه بر این میتوانید حالت موردنظر خود را در چشمها یا ابروها ایجاد کنید و آنها را کمی به سمت بالا بکشید. از جمله ی مهمترین دلایلی که افراد اقدام به انجام عمل لیفت صورت می کنند ،افتادگی ،شلی و پژمردگی پوست می باشد.پزشک با برداشتن پوست های اضافه می تواند ؛بغب ،پوست پژمرده اطراف چشم ها و در حالت کلی پیری پوست را درمان نماید.درست است که این بخش اط جراحی لیفت صورت از جمله مهمترین قسمت های آن می باشد ولی اغلب جراحان به این نتیجه دست پیدا کرده اند که کشیدن پوست همراه با ترمیم ساختارهای زیرین صورت ،دارای نتایجی مطلوب تر و طبیعی تر بوده و سبب ایجاد یک چهره ی جوان تر برای فرد می شود.

باید گفت این عمل تنها برای افراد بالای ۲۳ سال قابل انجام است. لیفت شقیقه تحت بیهوشی موضعی ( تزریق ) انجام می شود و تقریباً یک ساعت به طول می انجامد. تغییرات مختلفی در جراحی لیفت شقیقه وجود دارد، از جمله لیفت مخصوص پوست، که مخصوص بیماران با افتادگی کمتری یا لیفت است که با روش هایی مانند لیفت صورت SMAS ، لیفت MACS یا لیفت فیکس میانی زیر پریوست به سایر بافت ها اشاره می کند.