لیست عطاری های تهران به همراه آدرس و شماره تلفن

ترجمه صحیح عطاری به فرانسه Apothicaire میباشد و لغت Ittar و یا Attar برای عطاری صحیح نیست. در این آثار نام گیاهان دارویی مانند درخت میر، كرچك و سیر به وفور به چشم می خورد، هم چنین سایر تمدن ها مانند بابلیان، مادها، آشوریان و طب اسلامی مهد آغاز شروع پیشرفت ها در زمینه علم داروسازی گیاهی است. با خواص گیاهان دارویی ، مزاج و طبیعت گیاهان ، اصطلاحاتی که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند ، اصطلاحات عطاری ، گیاهانی به همین نام و و و عطار باید این موارد را بدانند.

در دوران کهن علاوه بر توزیع گیاهان دارویی و داروهای طبی، عطارها توصیههای عمومی و طیف وسیعی از خدمات طب سنتی را عطاری غزالی نیز ارائه میدادند. داروهای گیاهی، شامل انواعی از گیاهان گوناگون اند و می توانند از قسمت هایی مانند برگ، گل و یا ریشه گیاه تهیه شوند. اولین قدم عملی برای تأسیس عطاری ، اخذ مجوز از انجمن عطاری است که با درخواست شخص شروع می شود ، سپس طبق این درخواست ، برای بازدید از محل مورد نظر و تهیه کارت باید به وزارت بهداشت مراجعه کنید. عطاری شغل سختی نیست و میلاد با رضایت از شغلش تعریف می کند: «کار ما سختی و خطرات فیزیکی خاصی ندارد و فقط مشکلات معمولی که بقیه کاسب ها و مغازه دارهای دیگر هم دارند، مثل خرابی و شل کردن بازار یا زیاد شدن دست و تعداد عطاری ها.

دم نوش های این پکیج از درون با تقویت اعصاب مرکزی، تقویت کلیه ها و پاکسازی کبد و یک دم نوش مخصوص آنتی پیسی باعث تقویت بیشتر سیستم دفاعی بدن و توقف حمله آن به رنگدانه های پوستی می شوند و همچنین با پماد گیاهی، به صورت “استعمالی” هم از بیرون باعث بهبود کار رنگ دانه های پوست، و ترمیم آنها می شود.ضمنا رژیم غذایی همراه پکیج باعث تثبیت این رنگدانه سازی و اصلاح ریشه ای بدن و سم زدایی عطاری پونک تدریجی آن است. لطفاً برای تماس با مالک یا دستاندرکاران مجموعه فوق از اطلاعات تماس مندرج در اطلاعات بالا استفاده کنید.

عطاری محل کسب عطار است و محلی است برای عرضه و فروش محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی، گیاهان دارویی، عرقیات گیاهی، و در کل مفردات استاندارد و بهداشتی و فرآوردههای طب سنتی ایرانی که توسط شرکتهای مجاز و معتبر تولید شده باشند و عطار کسی است که به اصول شناشایی، خواص و نگهداری و عرضه این موارد آگاهی کافی داشته باشد.