لوازم یدکی لیفان – فروشگاه لوازم یدکی سلیم سنتر

های چینی با قیمت مناسب میباشد . و باعث اطمینان خاطر مشتریان از نظر قیمت تمام شده محصولات خود باشیم. به همین دلیل شرکت آریاپارت برای آسایش بیشتر مشتریان گرامی اقدام به واردات و فروش اینترنتی لوازم یدکی لیفان در تهران و ارسال قطعات یدکی به شهرستانها و دیگر استانها کرده است. جهت خرید اینترنتی لوازم یدکی لیفان، شما میتوانید پس از تماس با واحد فروش لوازم یدکی لیفان و استعلام قیمت لوازم یدکی لیفان اقدام به خرید آن کنید.

این قطعات پس از انجام بررسیهای اولیه جهت حصول اطمینان از کیفیت لازم در فروشگاه کارما یدک به عنوان محصولات ساخت داخل معرفی شدهاند و به فروش میرسند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. برای خرید قطعات یدکی لیفان ایکس 60 باید از قبل اطلاعات کافی در رابطه با محصول مورد نظر کسب کنید. که علاوه بر قطعات و لوازم یدکی لیفان، سایر لوازم یدکی خودروهای چینی را نیز در ویترین فروشگاهی خود قرار داده است. به علت محبوبیت بالای خودروهای چینی در بازار ایران مخصوصا ماشین لیفان، لوازم یدکی لیفان مانند قطعات یدکی لیفان 520، قطعات یدکی لیفان 620 و به تازگی قطعات یدکی لیفان 820، لوازم یدکی لیفان X50 و لوازم یدکی لیفان X60 در تهران و شهرستانهای دیگر متقاضیان فراوانی پیدا کرده است.

اگر چه به دلیل وجود معضلاتی مانند کمیابی لوازم یدکی لیفان به صورت اورجینال از یک طرف و در طرف دیگر موجود بودن برخی قطعات و لوازم بی کیفیت در بازار ممکن است باعث تغییر دیدگاه مردم نسبت به خودروهای چینی شده است. یکی از مواردی که در خودروهای چینی حائز اهمیت می باشد دسترسی به لوازم یدکی خودرو لیفان می باشد. این شرکت برای عرضه لوازم یدکی لیفان و کلیه محصولات خود در اکثر کشورها از جمله ایران نمایندگیهای فعال دارد که قطعات و لوازم اورجینال و با کیفیت را با مناسبترین قیمت و بدون واسطه به راحتترین روش ممکنه عرضه میکنند.

سپس در همین سال لوکس ترین محصول شرکت خودروسازی لیفان که دارای موتور ۲۴۰۰ سی سی و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک بود عرضه شد این خودروی چینی فول امکانات، چیزی جز لیفان ۸۲۰ نبود. این خودرو توسط کرمان موتور عرضه شد. واقعیت این است که قطعات غیر استاندارد در طول زمان خسارت بیشتری به شما خواهد زد. این شرکت اولین خودروی خود را به نام لیفان 520 در سال 2005 تولید و به بازار عرضه لوازم یدکی لیفان ۸۲۰ شیراز کرد. نکته جالبی که در مورد شرکت خودروسازی لیفان وجود دارد این است که این شرکت در ابتدا از یک کارگاه ۹ نفره تشکیل شده بود و تنها در کار تعمیر موتور سیکلت فعالیت داشت اما با تلاش مضاعف، شجاعت و همکاری این چند تن، توانستند اولین تولیدات خود را با تولید کامیون شروع کنند و اکنون به یکی از بزرگترین شرکتهای خودروسازی دنیا تبدیل شدهاند.