قوانین Vanderpump: ‘Vanderpump Rules’ فصل 10 اتحاد مجدد: تاریخ انتشار، زمان و مکان تماشا

Vanderpump Rules، یک نمایش واقعی که مورد توجه افراد مشهوری مانند جان لجند و جنیفر لارنس قرار گرفت، محبوبیت خود را در میان بسیاری از طرفداران به دلیل درام ساختگی و یک خط داستانی راکد در فصل نهم از دست داد. با این حال، در مارس 2023، این نمایش زمانی که علاقه دوباره ای به خود جلب کرد. مشخص شد که تام سندووال، یکی از بازیگران قدیمی، به دوست دخترش، آریانا مدیکس، با دوست مشترکشان راکل لویس، که او نیز یکی از بازیگران است، خیانت کرده است. طرفداران مشتاقانه به این فکر می کردند که آیا این رسوایی جان تازه ای به سریال می بخشد.

در طول فصل دهم، بینندگان پویایی بین Leviss و Sandoval و همچنین واکنش سایر بازیگران به نزدیکی ناگهانی آنها را مشاهده کردند. فصل پایانی که در اوایل ماه مارس پس از انتشار اخبار این رابطه فیلمبرداری شد، عواقب این رابطه را در زمان واقعی به تصویر کشید. برای کسانی که مشتاقانه منتظر اپیزود تجدید دیدار هستند، جایی که اعضای بازیگران در نهایت با سندووال و لویس در مورد خیانت آنها به مدیکس روبرو شدند، در اینجا همه چیزهایی که می دانیم در مورد زمان، مکان و نحوه تماشای این رویارویی انفجاری وجود دارد.

اتحاد مجدد فصل 10 “Vanderpump Rules”: تاریخ انتشار، زمان و مکان تماشا

دیدار مجدد Vanderpump Rules فصل 10 برای اولین بار در 24 مه 2023 در براوو در ساعت 9 بعد از ظهر EST/8 بعد از ظهر CST برگزار می شود. طرفداران می‌توانند انتظار تجربه‌ی یک اتحاد جذاب را داشته باشند که در سه قسمت پخش می‌شود، با قسمت‌های زیر که قرار است در 31 می و 7 ژوئن در براوو پخش شود، همچنین در ساعت 9 بعد از ظهر EST/8 بعد از ظهر CST.

مشابه قسمت‌های قبلی فصل 10 Vanderpump Rules، قسمت‌های سه‌بخشی اتحاد مجدد یک روز پس از پخش در براوو در Peacock قابل دسترسی خواهند بود. با این حال، ذکر این نکته ضروری است که کاربران رایگان طاووس به این قسمت ها دسترسی ندارند و برای تماشای قسمت های جدید باید اشتراک داشته باشید.

در سال جاری، براوو مجموعه ای از قسمت های توسعه یافته را با عنوان قوانین Vanderpump: Pumped Up Edition معرفی کرده است که به طور انحصاری در Peacock در دسترس است. این اپیزودها فیلم‌های پخش نشده‌ای از دیدار مجدد را به بینندگان ارائه می‌دهند که برای بینندگان براوو در دسترس نیست. علاوه بر این، قسمت‌های Pumped Up Edition شامل فیلم‌هایی از فصلی است که در ابتدا پخش نشده بود.

سوالات متداول:

Q1: قسمت 10 فصل 10 Vanderpump Rules چه زمانی منتشر می شود؟
اتحاد مجدد Vanderpump Rules فصل 10 قرار است در 24 مه 2023، ساعت 21:00 EST/8 بعد از ظهر CST آغاز شود.

Q2: در کجا می توانید اپیزود اتحاد مجدد فصل 10 “Vanderpump Rules” را تماشا کنید؟
اتحاد مجدد فصل 10 Vanderpump Rules برای اولین بار در براوو پخش خواهد شد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.