فیلیپ شوفیلد چه اتفاقی افتاد: فیلیپ اسکافیلد در ITV با جوزی گیبسون جایگزین شد. همه چیزهایی که ممکن است بخواهید بدانید

ITV جایگزین فیلیپ شوفیلد را اعلام کرد. شخصیت برجسته تلویزیونی جوزی گیبسون جایگزین فیلیپ شوفیلد در ITV می شود. بر اساس گزارش ها، خروج بدون تشریفات شوفیلد 61 ساله از ITV پس از یک رابطه نامشروع با یک همکار جوان.

جوزی گیبسون 38 ساله. گیبسون در سال 2010 برنده یازدهمین سری از Big Brother شد. او گوینده برنامه «امروز صبح» بوده است. گیبسون در برنامه های تلویزیونی مانند «پرش»، «زنان شل و ول» و «موارد رایت» حضور داشته است.

فیلیپ شوفیلد پس از اعتراف به دروغ گفتن به پخش کننده در مورد رابطه با یک کارگر جوان در برنامه روزانه “امروز صبح” استعفا داد. شوفیلد، ستاره تلویزیونی در بریتانیا برای بیش از سه دهه، روز جمعه از آی تی وی استعفا داد و گفت که رابطه ای “غیرعاقلانه اما نه غیرقانونی” با همکارش داشته است که در زمان ملاقات مجری برای اولین بار او نوجوان بود.

این ماجرا سوالاتی را در مورد سوء استفاده از قدرت در صنعت سرگرمی و فرهنگ در پخش کننده که توسط مدیر اجرایی کارولین مک کال رهبری می شود، ایجاد کرده است.

یکی از مجریان قبلی این برنامه، ایمون هولمز، در توییتر گفته است که چهار تن از اعضای بلندپایه مدیریت ITV می‌دانستند شوفیلد “چه نوع آدمی” است و هرگز اقدامی برای جلوگیری از سوء استفاده او از موقعیتش انجام نداده‌اند.

ITV، بزرگترین پخش کننده تجاری رایگان بریتانیا، روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که شایعات مربوط به رابطه ستاره 61 ساله و کارگر جوان در سال 2020 را بررسی کرده است، اما هر دو طرف این اتهامات را رد کرده اند.

سوالات متداول

Q1. فیلیپ شوفیلد چند سال دارد؟
A1. فیلیپ شوفیلد 61 ساله است.

Q2. چه کسی جایگزین فیلیپ شوفیلد در ITV خواهد شد؟
A2. جوزی گیبسون جایگزین فیلیپ اسکافیلد در ITV خواهد شد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظراتی که در اینجا بیان می شود، نظرات نویسندگان/ نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را برای اطمینان از صحت، به روز رسانی و تأیید هر گونه اطلاعات و محتوای ارائه شده انجام دهید. بدینوسیله ET از هرگونه ضمانت نامه صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می کند.