فیبی بریجرز: کیت اوربان به طور تصادفی رابطه فیبی بریجرز و بو برنهام را تایید می کند. این چیزی است که اتفاق افتاده است

کیت اوربان خواننده استرالیایی-آمریکایی به طور تصادفی رابطه فیبی بریجرز و کمدین بو برنهام را تایید کرد. در کنسرت تیلور سوئیفت در فیلادلفیا در 14 مه، کیت ویدیویی از خود به همراه همسرش نیکول کیدمن در حال رقصیدن فیلم گرفت.

با این حال، چیزی که باعث سروصدا در شبکه‌های اجتماعی شد این بود که اوربان به طور تصادفی بریجرز و برنهام را در حال بوسیدن در پس‌زمینه عکس گرفت. طرفداران به سرعت متوجه این زوج شایعه شده شدند زیرا گمانه زنی ها به ویژه در ماه های اخیر افزایش یافته بود. درست در اوایل این ماه، خواننده 28 ساله “بیماری حرکت” با برنهام 32 ساله مشاهده شد. گمانه زنی ها در مورد رابطه آنها در بحبوحه شایعاتی مبنی بر جدایی بریجرز از بازیگر ایرلندی پل مسکال منتشر شد.

در ویدئوی سلفی که کیث اربن به اشتراک گذاشته است، ستاره 55 ساله کانتری خود را در حال رقصیدن با همسرش در کنسرت تیلور سوئیفت به اشتراک گذاشته است. در پس زمینه، بریجرز و برنهام نیز در حال رقصیدن و بوسیدن با هم در پس زمینه دیده شدند. اوربان پست را زیرنویس کرد: «ما تو را دوست داریم @Taylor Swift».

پس از افشای تصادفی ویدیو، طرفداران شروع به سرازیر شدن عشق خود به بریجرز و برنهام کردند. یکی از کاربران اینترنت می‌گوید: «کیث از زندگی‌اش با نیکول بی‌اطلاع است که از هرج و مرجی که به تازگی در اینترنت به راه انداخته است».

این کلیپ کوتاه بعد از اینکه اخیراً بریجرز در مورد جدایی خود از مسکال صحبت کرد، سر و صدایی در فضای مجازی ایجاد کرد. بریجرز در مصاحبه ای در کنار هم گروه هایش، لوسی داکوس و جولین بیکر، فاش کرد که در میان گمانه زنی ها درباره پایان یافتن رابطه اش با این بازیگر ایرلندی، توسط طرفداران “قلدری” شده است. او به مجله Them گفت: “من از جایی می آیم که به معنای واقعی کلمه آن را در بدنم احساس می کنم، اما افرادی که عکس من را به عنوان تصویر توییتر خود دارند، که ادعا می کنند موسیقی من را دوست دارند، ****نگ من را در فرودگاه در راه مراسم خاکسپاری پدرم امسال مورد آزار و اذیت قرار داد.

سوالات متداول:

Q1: فیبی بریجرز چند سال دارد؟
27 سال

Q2: بو برنهام چند ساله است؟
32 سال

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.