فصل 4 مانیفست قسمت 2: مانیفست نتفلیکس فصل 4 قسمت دوم پایانی: در نمایش فوق طبیعی درباره از دست دادن پرواز 828 چه اتفاقی می افتد؟

فصل 4 قسمت 2 مانیفست در نیمه شب جمعه، 2 ژوئن 2023، در نتفلیکس به نمایش درآمد. قسمت 1 فصل 4 مانیفست شامل 10 قسمت در جمعه 4 نوامبر 2022 منتشر شد. بنابراین، در قسمت آخر سریال Manifest چه اتفاقی افتاد؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.

Manifest یک درام فراطبیعی است که داستان مسافرانی را دنبال می کند که هواپیمایشان پس از سال ها گم شدن در رادار سرانجام فرود می آید. مسافران سرگشته باید تلاش کنند و دوباره با جامعه سازگار شوند.

فصل 4 مانیفست درباره چیست؟

فصل چهارم Manifest داستان دو سال پس از قتل گریس را نشان می دهد. بن استون هنوز برای همسرش عزادار است و جستجوی او برای دختر ربوده شده اش، ادن، ادامه دارد. بن از نقش خود به عنوان کاپیتان قایق نجات کناره گیری کرده است و مایکلا تنها کاپیتان خواهد بود.

“تاریخ مرگ” در این نمایش نزدیک است و مسافران ناامید برای زنده ماندن و سوار شدن به پرواز برای زندگی هستند. درست در آن زمان، یک مسافر مرموز با بسته ای برای کال می رسد. این اطلاعاتی در مورد پرواز 828 دارد که به ما کمک می کند راز تماس ها را بدانیم.

Manifest Season 4 Part 2: Ending Explained

اپیزود پایانی این مجموعه که یک “سفر قانع کننده، ذهن خم کننده و عمیقاً احساسی” را نشان می دهد، “نهایی سوار شدن” نام دارد.
SPOILERS AHEAD – اپیزود کال را در حال قربانی کردن خود نشان می دهد، زیرا او قدرت دو یاقوت کبود را به هم متصل می کند تا چراغی از نور ایجاد کند تا مسافران پرواز 828 را دور هم جمع کند.

مسافران شروع به سوار شدن به هواپیمای بازگشتی می کنند، از جمله بن و میکالا. بن همچنین آنجلینا را به خاطر قتل همسرش می بخشد و به او اجازه می دهد تا همراه با سایر مسافران نجات یافته وارد هواپیما شود. همانطور که هواپیما بلند می شود، ناگهان جهان شروع به سوختن می کند و قدرت برتر شروع به قضاوت مسافران به خاطر گناهان یا کارهای خوبشان می کند. آشنایان آنجلینا می سوزند و خاکستر می شوند اما او پس از اعتراف به قتل خود زنده می ماند. اما او ممکن است بیشتر زنده نماند.

برای کمک به سایر مسافران برای زنده ماندن، فرشته، بن و میکایلا کارهای خوب خود را بیان می کنند.

بالاخره هواپیما فرود می آید و مسافران خود را در شهر نیویورک می یابند. تاریخ 7 آوریل 2013 است – تاریخ و زمان دقیق پرواز قبل از ناپدید شدن فرود آمد! بنابراین سفر به گذشته به این معنی است که بن با گریس و دو فرزندش است و جارد در فرودگاه منتظر مایلا است.

متأسفانه، مسافرانی که «لایق» زنده ماندن و سفر به عقب تلقی شدند، «مفقود» گزارش شده‌اند. مسافرانی که برای زنده ماندن انتخاب می شوند، با این تجربه پنج ساله با هم، برای همیشه پیوند خواهند خورد.

سوالات متداول

Q1: چگونه پرواز 828 در Manifest ناپدید شد؟
قطعه‌ای از پرواز 828 در سواحل کوبا پیدا می‌شود، و پس از اینکه بن استون دید مکرر از انفجار هواپیما را می‌بیند، به این نتیجه می‌رسد که هواپیما منفجر شده و مسافران کشته شده‌اند.

Q2: از کجا می توانیم فصل 4 قسمت 2 مانیفست را تماشا کنیم؟
قسمت 2 فصل 4 مانیفست در ساعت 12 صبح جمعه 2 ژوئن 2023 در پلتفرم استریمینگ نتفلیکس به نمایش درآمد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظراتی که در اینجا بیان می شود، نظرات نویسندگان/ نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را برای اطمینان از صحت، به روز رسانی و تأیید هر گونه اطلاعات و محتوای ارائه شده انجام دهید. بدینوسیله ET از هرگونه ضمانت نامه صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می کند.