فروش سامسونگ: سامسونگ “Fab Grab Fest” را از 4 می آغاز می کند. معاملات را اینجا بررسی کنید

سامسونگ از فروش تابستانی Fab Grab Fest خود رونمایی کرده است که قرار است از 4 می آغاز شود. این فروش شامل تخفیف هایی در طیف گسترده ای از محصولات سامسونگ از جمله واحدهای AC، یخچال، ماشین لباسشویی، تلفن های هوشمند و غیره خواهد بود.

غول فناوری مصرف کننده کره جنوبی یک پیشنهاد ترکیبی ویژه را روی گوشی هوشمند پرچمدار پرفروش خود به همراه یک لوازم جانبی ارائه می دهد که علاوه بر همه پیشنهادات، 5 درصد تخفیف اضافی نیز دارد.

علاوه بر این، مشتریان همچنین می‌توانند از تبلیغات «بیشتر صرفه‌جویی کن» استفاده کنند، که در هنگام خرید دو یا چند محصول، تا 10 درصد تخفیف اضافی در قبض نهایی ارائه می‌دهد. سامسونگ همچنین امتیاز وفاداری تا 3 درصد در ارزش خرید، تخفیف کوپن خوش آمدگویی تا 5000 روپیه در اپلیکیشن فروشگاه سامسونگ و 20 درصد بازپرداخت نقدی بانکی در کارت‌های نقدی و اعتباری از بانک‌های پیشرو ارائه می‌کند. به عنوان HDFC و ICICI.

دارندگان کارت اعتباری بانک محور سامسونگ می توانند از 10 درصد تخفیف اضافی در خرید خود برخوردار شوند.

این فروش برای محصولات مختلف سامسونگ از جمله سری Galaxy S23، S21 FE 5G، Galaxy S20 FE 5G، Galaxy Z Flip3، Galaxy F14 5G و Galaxy M33 5G تخفیف هایی ارائه می دهد. علاوه بر این، بر روی Tab S6 Lite، Galaxy Watch4 و لوازم خانگی مختلف مانند تلویزیون QLED سامسونگ 55 اینچ (38 سانتی متر)، AC اسپلیت WindFree، ماشین لباسشویی 6.5 کیلوگرمی و حتی یک دستگاه 633 لیتری ساید بای، تخفیف در نظر گرفته شده است. یخچال جانبی

دانش‌آموزان و متخصصان شاغل نیز می‌توانند از لپ‌تاپ‌های با کارایی بالا سری Galaxy Book2 استفاده کنند که با قیمت کمتر از 60000 روپیه در دسترس خواهند بود.

در حالی که فستیوال Fab Grab Fest به طور رسمی در 4 مه آغاز می شود، معاملات منتخب در حال حاضر برای گرفتن در دسترس هستند. مشتریان می توانند امروز به samsung.com یا برنامه فروشگاه سامسونگ مراجعه کنند تا از این تخفیف ها استفاده کنند.سوالات متداول

  1. سری گلکسی اس 23 سامسونگ چه زمانی عرضه شد؟
    سری Galaxy S23 در 17 فوریه 2023 منتشر شد.
  2. مقر سامسونگ کجاست؟
    دفتر مرکزی آن در سوون سی، کره جنوبی قرار دارد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.