فرستنده های دوردارشان سوار بر برق، دکل های مخابراتی در مناطق مرزی

دهلی نو: با توجه به طرح دولتی بزرگتر برای تقویت شبکه ارتباطی در مناطق مرزی در میان مقیاس چینی، مرکز در حال آماده شدن برای حداکثر کردن دسترسی سریع از طریق زیرساخت های مرزی موجود است.

ET دریافته است که دولت کار روی پروژه ای را برای سوار کردن فرستنده های دوردارشان به دکل های مخابراتی و برق برای گسترش شبکه منطقه مرزی خود آغاز کرده است.

هر دو BSNL و Power Grid برای همین مورد بررسی شده اند. به گفته منابع، انتظار می رود یک تیم DD نقشه برداری را در کل محدوده مرزی شبکه DD از گجرات تا کشمیر و تا آروناچال پرادش را طی دو ماه آینده به پایان برساند.

پرسار بهارتی قبلاً کار برای نقشه‌برداری شبکه دکل‌های مخابراتی/برق برق در مناطق مرزی در مقابل “مناطق سایه” خود را آغاز کرده است – جایی که دوردارشان در حال حاضر هیچ دسترسی و حضوری ندارد.

“تقویت شبکه مرزی یک منطقه اولویت مشخص است. برای گسترش دسترسی، تصمیم گرفته شد که بهتر است از زیرساخت های برق و مخابرات موجود در مناطق مرزی به جای نصب دکل های خود در همه جا استفاده کنیم. دومی در صورت استفاده سرمایه بر است. یک مقام آگاه به ET گفت: شبکه برج موجود، احتمالاً می‌توانیم به مناطق دورافتاده‌تر و سریع‌تر و مقرون به صرفه‌تر دسترسی پیدا کنیم.

سابقه سوار شدن بر فرستنده های DD به دکل های برق و مخابرات هم اکنون در برخی شهرها وجود دارد.

داستان های ET Prime را از دست ندهید! به روز رسانی روزانه کسب و کار خود را در واتس اپ دریافت کنید. اینجا کلیک کنید!