فاکس نیوز: تاکر کارلسون مجری سابق فاکس نیوز می گوید: مناظره های تلویزیونی در آمریکا تقلب شده است

مجری سابق تاکر کارلسون پس از موافقت با روش های گذشته کانال خبری آمریکایی فاکس نیوز، اتهامات مهمی را در رسانه های آمریکایی و مناظره های تلویزیونی آنها مطرح کرده است.

کارلسون یک پیام ویدئویی در توییتر منتشر کرد و ادعا کرد که بحث در مورد موضوعاتی مانند جنگ، آزادی های مدنی، علوم نوظهور، تغییرات جمعیتی، قدرت شرکت ها و منابع طبیعی در رسانه های آمریکایی مجاز نیست.

او مدعی شد که هر دو احزاب سیاسی و کمک کنندگان آنها در مورد منافع آنها به توافق رسیده اند. او افزود: «و آنها فعالانه تبانی می‌کنند تا هر مکالمه‌ای در این مورد را ببندند.

او در پیام ویدئویی خود در توییتر گفت: “جنگ، آزادی های مدنی، علم نوظهور، تغییرات جمعیتی، قدرت شرکت ها، منابع طبیعی. آخرین باری که در مورد هر یک از این موضوعات بحث مشروع شنیدید، چه زمانی بود؟ مدت زیادی گذشته است.”

او گفت که ایالات متحده به طور ناگهانی مانند یک کشور تک حزبی به نظر می رسد. او گفت که این درک ناامید کننده است اما دائمی نیست.

او گفت که هیچ کس واقعاً آنها (مناظره های تلویزیونی) را باور نمی کند. “به سختی زندگی کسی توسط آنها بهبود می یابد. این لحظه ذاتاً برای ادامه دادن خیلی مضحک است. و بنابراین (ادامه نمی یابد). افراد مسئول این را می دانند. به همین دلیل آنها هیستریک و پرخاشگر هستند. آنها می ترسند. آنها او گفت: “ترغیب را کنار گذاشته‌اند. آنها به زور متوسل می‌شوند. اما نتیجه نمی‌دهد. وقتی افراد صادق با آرامش و بدون خجالت حرف واقعی را می‌زنند، قدرتمند می‌شوند.”

او گفت: “موضوع دیگری که وقتی کمی مرخصی می گیرید متوجه می شوید این است که بسیاری از مناظره هایی که در تلویزیون می بینید چقدر احمقانه باورنکردنی هستند. آنها کاملاً بی ربط هستند. آنها هیچ معنایی ندارند.” او گفت که در طی پنج سال هیچ کس حتی به یاد می آورد که ما آنها را داشتیم.

او افزود: “به من به عنوان کسی که شرکت کرده ام، به من اعتماد کنید. و با این حال، در عین حال و این چیز شگفت انگیز است، موضوعات غیرقابل انکار بزرگ، موضوعاتی که آینده ما را مشخص می کنند، عملاً هیچ بحثی وجود ندارد.”

“در همان زمان، دروغگوهایی که سعی می کردند آنها را ساکت کنند کوچک می شوند و ضعیف تر می شوند. این قانون آهنین جهان است. چیزهای واقعی غالب هستند. هنوز کجا می توانید آمریکایی ها را پیدا کنید که حرف های واقعی می زنند؟ مکان های زیادی وجود ندارد. اما برخی از آنها هستند و همین کافی است.

او گفت: “تا زمانی که می توانید کلمات را بشنوید، امید وجود دارد. به زودی شما را می بینیم.”