صندوق مستقر در سنگاپور ، Xander پرونده FIR را علیه مدیر سابق هند به اتهام تقلب و نقض جنایی در اعتماد تشکیل می دهد

بمبئی: بر اساس شکایتی که دفتر مرکزی Xander آن را سنگاپور تشکیل داده است ، پلیس چنای اولین گزارش اطلاعاتی (FIR) را علیه مدیر سابق خود در رام ردی وابسته به هند و اعضای خانواده اش به دلیل نقض جنایی اعتماد ، تقلب و جعل در بخش های 409 ، 420 ، 465 و 468 قانون مجازات هند.

این شکایت ، نقض کیفری اعتماد و جلب صلاحیت سرمایه توسط Ram Reddy از Gateway Office Parks (GOPL) ، یک شرکت متعلق به Xander را برجسته کرده است. FIR به نقل از شکایت گفت: “با بررسی اظهارات بانکی گفته شده ، کاملاً واضح است که متهم رام ردی سو funds استفاده از وجوه GOPL را که به طور غیرقانونی توسط وی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای خود و خانواده اش بدست آمده است ، سوusing استفاده کرده است.” .

FIR اضافه کرد که همه افراد متهم ، با نیت مشترک و به روشی کاملاً خوب ، در توطئه برای فریب GOPL از طریق انتقال پول به شرکت های مشکوک و ساختگی و انتقال بیشتر پول های گفته شده به حساب های خودشان بوده اند و بنابراین مسئول هستند تحت بند 120-B قانون مجازات هند تحت پیگرد قانونی قرار گیرد.

رم ردی در ماه مه 2017 به هیئت مدیره GOPL پیوسته بود و شخصی بود که GOPL عادت داشت به آن عمل کند و همچنین تا اکتبر 2020 امضاکننده مجاز آن بود.

GOPL در چنای واقع شده است ، در زمینه ساخت ، توسعه ، بهره برداری و نگهداری IT و ITES SEZ شامل ساختمانهای تکمیل شده و در حال ساخت فعالیت می کند. این شركت توسط Xander در سال 2017 از شریرام املاك به مبلغ 2300 کرور خریداری شد و از بزرگترین معاملات سهام خصوصی هند در این فضا محسوب می شود.

این موضوع توسط Xander به عنوان بخشی از یک بررسی دوره ای کشف شد که مشخص کرد برخی از پرداخت ها که ظاهراً به GEVPL پرداخته شده است ، شرکت تابعه آن قابل سازش نیست. GEVPL نیز با ارسال نامه به GOPL تأیید کرد که پرداخت خاصی دریافت نکرده است ، که Xander را نگران کرده است.

“به شوک GOPL ، متهم اصلی – رام ردی ، که تمام پرداخت های فوق را تأیید و هدایت کرده بود ، در تناقض کامل با ارائه و دستورالعمل های کتبی برای انتشار این پرداخت ها ، ادعا کرد که این پرداخت ها تأیید شده و هدایت می شود که فقط توسط بدون هیچ دلیل خاصی و بدون داشتن هیچگونه تعهدات قراردادی اساسی برای پرداخت به هر یک از این شرکت ها ، به خاطر منافع GOPL “، در شکایت مورخ 10 اکتبر 2020 گفته شده است.

GOPL همچنین از پلیس خواسته است تا حساب بانکی و دارایی همه افراد متهم را با اثر فوری ضبط کند. این گزارش همراه با ارائه لیستی از حساب های بانکی گفت: “همچنین موضوع تحقیق در مورد پارک پول های اختلاس شده است که بدون مسدود کردن همه حساب ها و دارایی ها غیرممکن است.”

با درک خطر پرواز ، در این شکایت ذکر شده است که متهم اصلی درخواست اقامت دائم در کانادا را داده است و او به همراه همسرش و سایر اعضای خانواده اش احتمالاً به همراه عواید جرم در هر زمان به کانادا فرار خواهند کرد.

سخنگوی Xander این موضوع را تأیید کرد و گفت که این شرکت سیاست تحمل صفر در برابر هر نوع عمل یا رفتار بد را دارد. “Xander تمام اقدامات قانونی اضافی را كه ممكن است توسط مشاوران و مشاوران توصیه شود ، انجام خواهد داد تا اطمینان حاصل شود كه عاملان این عمل ناشایست و هرگونه همدست ، تحت حداكثر مجازات قانونی هند تحت تعقیب قرار گرفته و مجازات می شوند.

بلافاصله نمی توان با رم ردی تماس گرفت.