شهید کاپور: واکنش شهید کاپور به سبک کبیر سینگ پس از از دست دادن تیک آبی توییتر

پس از پاسخ خنده دار آمیتاب باچان بازیگر افسانه ای در مورد از دست دادن تیک آبی در توییتر، اکنون واکنش شهید کاپور بازیگر، کاربران اینترنتی را به انشعاب کشانده است.

شهید کاپور در یک توئیت خنده دار، کبیر سینگ درونی خود را کانالیزه کرد و گفت: «حالت «کبیر سینگ»، شهید نوشت: «تیک آبی فقط کو کیسن لمس کیا… الون، تو واهی روک اصلی آراها هو (که تیک آبی من را لمس کرد. … ایلان (ماسک)، تو آنجا بمان، من می آیم.»

طرفداران دوست داشتند که چگونه او دیالوگ معروف کبیر سینگ را در سال 2019 بهینه کرد.

کاربران اینترنتی به توییت شهید واکنش نشان دادند و یکی از آنها گفت: “هههه، خوبه.”

یکی دیگر به شخصیت زن اصلی فیلم کبیر سینگ اشاره کرد و گفت: “پریتی کو مت بهول جانا بهای”

شهید کاپور طرفداران زیادی از 15.4 میلیون دنبال کننده در رسانه های اجتماعی دارد. به غیر از Sahid، بسیاری از افراد مشهور علامت آبی را در توییتر از دست دادند و ایلان ماسک، مدیر عامل پلت فرم میکروبلاگینگ، اشتراک پولی را برای وضعیت تأیید شده اعلام کرد.

افراد مشهوری از جمله آمیتاب باچان، شاهرخ خان، آنوشکا شارما و ویرات کوهلی علامت آبی خود را از حساب‌های توییتر خود از دست دادند.

تنها افرادی که چک مارک‌های آبی را در حساب‌های توییتر خود تأیید کرده‌اند، کسانی هستند که برای Twitter Blue پرداخت می‌کنند، که 8 دلار در ماه از طریق وب و 11 دلار در ماه از طریق پرداخت درون برنامه‌ای در iOS و Android هزینه دارد. در هند هزینه پرداخت درون برنامه ای در iOS و اندروید 900 روپیه در ماه و برای وب 650 روپیه در ماه است.

پیش از این، آمیتاب باچان، اسطوره بالیوود نیز یک توییت خنده دار منتشر کرد و از توییتر درخواست کرد که وضعیت تأیید شده او را به دلیل پرداخت هزینه آن برگرداند.

سوالات متداول

Q1: Twitter Blue در هند چقدر هزینه دارد؟
هندی‌هایی که می‌خواهند برای تیک آبی تأیید شده مشترک توییتر آبی شوند، باید 900 روپیه در ماه برای دسترسی به iOS و Android و 650 روپیه در ماه برای دسترسی به وب بپردازند.

Q2: توییتر آبی چیست؟
Twitter Blue یک اشتراک ماهانه غیرقابل انتخاب و پرداختی است که علامت آبی را به حساب شما اضافه می کند و دسترسی زودهنگام را برای انتخاب ویژگی های جدید مانند ویرایش توییت ارائه می دهد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.