شراد پاوار: احزاب مخالف برای ملاقات با رئیس جمهور برای ابراز نگرانی از قبض مزرعه: شراد پاوار

دهلی نو: شراد پاوار ، رئیس NCP روز سه شنبه گفت رهبران احزاب مختلف سیاسی پیش از دیدار با رئیس جمهور رام نات کویند ، در مورد قوانین بحث برانگیز مزرعه بحث و گفتگو می کنند. انتظار می رود احزاب مخالف عصر چهارشنبه با کوویند دیدار کنند تا نگرانی های خود را در مورد سه قانون مزرعه مطرح کنند.

NCP پاوار از جمله احزابی است که روز سه شنبه از “بهارات بند” به نام اتحادیه های کشاورزان حمایت کرده است.

پاوار به خبرنگاران گفت: “رهبران احزاب سیاسی مختلف (کسانی که مخالف لایحه های مزرعه هستند) قبل از دیدار با رئیس جمهور رام نات کوویند ، می نشینند ، بحث می کنند و موضع جمعی درباره قوانین بحث برانگیز مزرعه می گیرند.”

روز دوشنبه ، BJP گفت پاوار ، كه وزیر كشاورزی در دولت UPA بود ، از ایالت ها خواسته است قانون APMC را اصلاح كنند و حتی به آنها هشدار داده بود كه در غیاب سه اصلاحات ، مركز كمك مالی نخواهد كرد.

همچنین به نامه هایی که پاوار در زمان تصدی وزارت کشاورزی برای حمایت از این موضوع نوشته بود اشاره کرد.

NCP پس از به عهده گرفتن سمت خود به عنوان وزیر کشاورزی اتحادیه ، پاوار سعی کرده است با دعوت از پیشنهادهایی برای اجرای قانون ، اجماع گسترده تری را در میان هیئت های بازاریابی کشاورزی ایالتی ایجاد کند.

“منافع کشاورزان طبق قانون APMC برای دولتهای مختلف ایالتی (توسط پاوار) توضیح داده شد و بسیاری از دولتهای ایالتی برای اجرای آن ظاهر شدند. کشاورزان در سراسر کشور از اجرای عملی که توسط پاوار تنظیم شده است سود می برند برای محافظت از منافع کشاورزان ، “این حزب گفته بود.

روز سه شنبه ، پاوار با دفاع راجنات سینگ دیدار کرد و اعتقاد بر این بود که مباحث مربوط به تملک زمین برای فرودگاه پوراندار در منطقه پونا انجام شده است.