سیکلون نیوار: “سیکلون نیوار به طور گسترده در بیش از 6.59 هکتار هکتار به محصولات آسیب رساند”

امراواتی: ك Kanna Babu ، وزیر کشاورزی ایالت ، روز دوشنبه گفت: طوفان Nivar هفته گذشته خسارت زیادی به محصولات بیش از 6.59 هکتار هکتار در مناطق مختلف آندرا پرادش وارد کرد. وی با آغاز یک بحث کوتاه در مورد کشاورزی در مجلس قانونگذاری در اولین روز از جلسه پنج روزه زمستان ، وی گفت: شمارش کامل ضررهای محصول تا 15 دسامبر و یارانه ورودی تا 31 دسامبر به کشاورزان آسیب دیده توزیع می شود.

کانا بابو گفت: “وزیر ارشد صبح امروز جلسه بررسی را ترتیب داد و به مقامات هدایت داد که حتی شلتوک های تغییر رنگ یافته و جوانه زده را تهیه و کشاورزان را نجات دهند. اداره کشاورزی و ادارات متحد در این زمینه کار می کنند.”

“بارانهای فراوانی در این فصل وجود داشته است که به همین دلیل تمام مخازن موجود در ایالت پر شده است. حتی مناطق مستعد خشکسالی مانند آنانتاپورامو و چیتور نیز باران سنگینی را دریافت کردند. متأسفانه سیلاب ها و طوفان هایی رخ داده است که خسارت سنگینی به کشاورزی وارد کرده است. بخش ، “Kanna Babu گفت.

وی گفت: دولت ایالت 306.9 کرور به عنوان یارانه ورودی به 4.20 لک کشاورز توزیع کرده است که از مه 2019 تاکنون به دلیل مصیبت های طبیعی خسارات محصول دیده اند.

به همین ترتیب ، به کشاورزان باغبانی 1.16 لک 102.24 کروری به عنوان یارانه ورودی پرداخت شد.

وزیر گفت دولت ایالت 1030 کرور در سال 2019-209 به عنوان بیمه محصولات پرداخت کرده است.

وی افزود: “ما قصد داریم شرکت بیمه عمومی ایالت AP را تاسیس كنیم كه بیمه محصول را برای كشاورزانی كه تحت” e-Crop “ثبت نام كرده اند پوشش می دهد.

وزیر کشاورزی با ادعای اینکه اولویت اصلی دولت های آنها رفاه کشاورزان است ، اقدامات مختلفی را که در یک و نیم سال گذشته آغاز شده ذکر کرد.

مبلغ 11981 کرور روپیه تحت طرح PM Kisan-YSR Rythu Bharosa به حساب کشاورزان واریز شد.

4607 کرور دیگر نیز از طریق صندوق مداخله در بازار برای تهیه محصولات مختلف کشاورزی هزینه شده است تا از مزایای کشاورزان اطمینان حاصل شود.

“دولت AP پس از تهیه 12.93 میلیون کیلوگرم توتون و تنباکو با هزینه 120 کرور در سال جاری به سومین خریدار بزرگ تبدیل شده است.

به همین ترتیب ، دولت موافقت کرده است که هزینه حمل و نقل ، از مزرعه تا کارخانه های تولید جوجه کشی را برای پنبه بپردازد ، زیرا شرکت خرید پنبه هند سیاست خرید محدودی دارد. ”

“از طریق برنامه ریزی خرد ، ما کارهای زیادی مانند ایجاد زیرساخت های لازم را نه تنها برای تهیه ، بلکه همچنین بازاریابی محصولات مزرعه انجام می دهیم.

ما در حال راه اندازی بازارهای Janata ، مراکز سرما ی شیر شیر ، انبارهای سرد ، مراکز تأسیسات چند منظوره با هزینه 10،000 کرور در بیش از 9،900 روستای سراسر ایالت هستیم.

این فرصت های بازاریابی را برای کشاورزان گسترش می دهد “، وزیر گفت.