سیتادل: «ارگ» پریانکا چوپرا در صدر جدول قرار گرفت و از «دندان شیرین»، «خانم میزل شگفت‌انگیز» پیشی گرفت. تمام جزئیات اینجاست

جدیدترین اثر پریانکا چوپرا، سیتادل، که در 28 آوریل در آمازون پرایم ویدیو عرضه شد، در اینترنت سر و صدای زیادی به پا کرد. اگرچه بررسی ها متفاوت بوده است، اما این نمایش توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده و در رتبه های نمودار محبوبیت سریال های وب جهانی صعود کرده است.

تریلر جاسوسی توسط جاش آپلبام، برایان اوه و دیوید ویل ساخته شده است و ریچارد مدن، استنلی توچی و لسلی منویل در کنار چوپرا ایفای نقش می کنند. برادران روسو، آنتونی و جو، به عنوان تهیه کنندگان اجرایی سریال فعالیت می کنند.

در 29 آوریل، وب سایت مانیتورینگ فیلم و تلویزیون، FlixPatrol، گزارش داد که سیتادل با امتیاز 1125 رتبه اول جدول محبوبیت را به خود اختصاص داده است. در جایگاه دوم فصل دوم Sweet Tooth، سریال اصلی نتفلیکس، و پس از آن The Marvelous قرار گرفت. خانم میزل، سریال اصلی آمازون پرایم، و دیپلمات، مجموعه مستند نتفلیکس. Toni Collette’s Power، مجموعه اصلی آمازون پرایم، پنج نفر برتر را تکمیل کرد. علاوه بر این، در 29 آوریل، سیتادل نیز در صدر فهرست پرطرفدارترین نمایش‌ها در Amazon Prime Video قرار داشت.

سریال اورجینال نتفلیکس Firefly Lane جایگاه ششم این فهرست را به دست آورد و پس از آن سریال پرطرفدار The Mandalorian از دیزنی پلاس در جایگاه هفتم قرار گرفت.

در جایگاه هشتم، سریال موردانتظار Prime Video، ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت قرار گرفت. The Nurse و Prime Video’s Dead Ringers از نتفلیکس، با بازی ریچل وایز در نقشی دوگانه، ده فهرست برتر را تکمیل کردند. Dead Ringers امتیاز 410 را دریافت کرد و آن را در انتهای لیست قرار داد.

Citadel قبلاً برای فصل دوم تمدید شده است و طرفداران می توانند مشتاقانه منتظر یک سریال اسپین آف در ایتالیا و دیگری در هند باشند. اسپین آف هندی که توسط راج و دی کی هدایت می شود، وارون داوان و سامانتا روث پرابهو را در نقش های اصلی بازی خواهند کرد.

سوالات متداول

  1. اولین حضور پریانکا چوپرا در هالیوود چه زمانی بود؟
    پریانکا چوپرا با Baywatch در سال 2017 اولین حضور خود در هالیوود را انجام داد
  2. اسم دختر پریانکا چوپرا چیست؟
    او “مالتی ماری چوپرا جوناس” نام دارد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.