سگ های ولگرد: چهار سگ ولگرد به نوزاد در گهواره حمله می کنند. او را به فاصله ای بکشید این چیزی است که اتفاق افتاده است

شامگاه پنجشنبه گروهی متشکل از چهار سگ ولگرد در جاده سینما سونال سرخج به دختر بچه هفت ماهه ای به نام پوجا حمله کردند و آن را از گهواره بیرون کشیدند. پدر و مادر پوجا که کارگر هستند، او را در گهواره رها کرده بودند که در حال کار بودند. سگ ها در حالی که کودک را کمی دورتر می کشیدند او را گاز گرفته و خاراندند، اما برخی از افراد حاضر در منطقه موفق شدند آنها را بدرقه کرده و کودک را نجات دهند.

تصاویر دوربین های مداربسته این حادثه را ضبط کرده و نشان می دهد که پوجا در اثر این حمله جراحات شدیدی را متحمل شده و برای مداوا به شفاخانه مدنی منتقل شده است. خوشبختانه پس از انجام اقدامات پزشکی مرخص شد.

به گفته حاجی میرزا، یکی از اعضای مجلس شورای اسلامی بند مکتامپورا، حمله به این دختر 7 ماهه عصر پنجشنبه در حالی رخ داد که پدر و مادرش در یک ساختمان سازی در نزدیکی جاده سینما سونال مشغول کار بودند.

این کودک در گهواره بود که ناگهان مورد حمله سگ های ولگرد قرار گرفت. خوشبختانه اهالی توانستند سگ ها را بدرقه کنند و نوزاد را از مرگ حتمی نجات دهند.

حاجی میرزا ابراز نگرانی کرد که شرکت شهرداری احمدآباد (AMC) علیرغم سرمایه گذاری منابع قابل توجه برای عقیم سازی، در کنترل جمعیت سگ های ولگرد موثر نبوده است. وی با استناد به آمارها حاکی از آن است که در سال 2022 نسبت به سال قبل 7457 مورد بیشتر از سگ گزیدگی گزارش شده است که در مجموع 58668 مورد در شهرستان احمدآباد گزارش شده است.

داده های AMC نشان می دهد که بیشترین تعداد سگ گزیدگی در سال 2022 در دسامبر گزارش شده است و بیمارستان ها و مراکز بهداشتی شهری 5880 مورد را ثبت کرده اند.

به گفته منابع داخل AMC، تعداد موارد گازگرفتگی سگ در دوره 2020-2021 به دلیل قرنطینه کاهش یافته است. در سال 2019، بیمارستان‌ها و UHCها در احمدآباد 65881 مورد گزش سگ را ثبت کردند که در سال 2020 به 51244 مورد کاهش یافت و در سال 2021 به 50668 مورد کاهش یافت.سوالات متداول

  1. چند مورد سگ گزیدگی در هند بین سال های 2019 تا 2022 گزارش شده است؟
    طبق داده های پارلمان تا نوامبر 2022، حدود 16 میلیون حادثه گاز گرفتن سگ بین سال های 2019 تا 2022 رخ داده است.
  2. سهم هند در بروز جهانی مرگ و میر ناشی از هاری چیست؟
    بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت، هاری در هند بومی است و این کشور مسئول 36 درصد از کل مرگ و میر هاری در سراسر جهان است.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.