سمپات جی رام بازیگر کانادایی در سن 35 سالگی خودکشی کرد

مرگ ناگهانی و غم انگیز بازیگر کانادایی سمپات جی رام در سن 35 سالگی موجی از شوک را در کل صنعت کانادا ایجاد کرد. بر اساس گزارش ها، او در 22 آوریل در محل سکونت خود در Nelamangala به اتهام خودکشی درگذشت.

گفته می شود که کمبود فرصت های کاری ممکن است در تصمیم او نقش داشته باشد، اما هنوز هیچ بیانیه رسمی از سوی خانواده یا دوستان وی منتشر نشده است. جسد او به یک بیمارستان خصوصی در Nelamangala منتقل شده است و بعداً برای مراسم تشییع جنازه به زادگاهش NR Pura منتقل خواهد شد.

همین یک سال پیش، سمپات با همسرش ازدواج کرده بود. گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که او به دلیل دریافت نکردن مقدار مورد انتظار پیشنهادهای بازیگری از افسردگی رنج می برد که ممکن است بر تصمیم او برای انجام چنین اقدام شدید تأثیر بگذارد. انتظار می رود آخرین مراسم او روز یکشنبه برگزار شود.

ویجی سوریا، همبازی سمپات در آگنیساکشی، در مصاحبه ای با ETimes فاش کرد که سامپات نسبت به ایفای نقش های خوب در آینده خوشبین بوده است. یکی دیگر از بازیگران فیلم، راجش درووا، در شبکه های اجتماعی با پیامی دردناک به زبان کانادایی ابراز تاسف کرد که تقریباً به این معناست: “فیلم های زیادی باقی مانده است، تلاش های زیادی باقی مانده است، و خیلی چیزهای دیگر برای دیدن در این صحنه. لطفاً برگردید. و رویاهای خود را محقق کنید.”

سامپات جی رام بازیگر سرشناسی بود که در سریال های تلویزیونی پرطرفداری مانند آگنیساکشی ظاهر شد و همچنین در فیلم تحسین شده سری بالاجی عکس استودیو که اخیراً اکران شده بود نیز تاثیر داشت.

سوالات متداول

Q1: Sampath J Ram چند ساله بود که درگذشت؟
35 ساله

Q2: برخی از آثار محبوب Sampath J Ram چیست؟
آگنیساکشی و غیره

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.