سلفی: حراست پریانکا چوپرا طرفداری را که برای سلفی خیلی نزدیک شده بود هل داد، ببینید این بازیگر چه کرد

پریانکا چوپرا به هند بازگشته است و به همین مناسبت برای تبلیغ هیچ یک از فیلم ها یا نمایش های خود اینجا نیست. در عوض، او در مراسم نامزدی پسر عمویش پارینتی چوپرا شرکت می کند. در حین خروج از فرودگاه، یکی از هواداران برای گرفتن عکس سلفی به او نزدیک شد، اما نیروهای امنیتی پریانکا وارد عمل شدند و طرفدار را دور کردند. با وجود این، این بازیگر ایستاد و با طرفدار عکس گرفت. ویدئویی این حادثه را ثبت کرده است.

به نظر می رسد تعداد زیادی از طرفداران به سمت این بازیگر هجوم آورده اند تا با او عکس بگیرند. برخی از آنها در حالی که او در حال عبور بود سعی کردند سلفی بگیرند، اما فقط تعداد کمی از افراد خوش شانس توانستند به آرزوی خود برسند زیرا پریانکا متوقف شد و برای آنها ژست گرفت.

https://www.instagram.com/reel/CsK7xBGOTDe/https://www.instagram.com/reel/CsK7xBGOTDe/

با دیدن این ویدیو، بسیاری از طرفداران پریانکا حمایت خود را از او اعلام کردند و از او به خاطر لطفی که به طرفدار اجازه داد با او سلفی بگیرد، تمجید کردند. یکی از طرفداران خاطرنشان کرد که چنین موقعیت‌هایی وقتی بازیگران به طرفداران واکنش نشان می‌دهند، هرج و مرج ایجاد می‌کند، در حالی که یکی دیگر از تحسین‌کنندگان پریانکا را به خاطر ماهیت مهربانش تشویق کرد. یکی دیگر از طرفداران پیشنهاد کرد که طرفداران باید به حریم خصوصی ستاره ها احترام بگذارند و کمی به آنها فضا بدهند.

پریانکا برای شرکت در مراسم نامزدی پسر عمویش پارینتی با نماینده پارلمان AAP راگاو چادا وارد هند شد.
چندین ماه است که گمانه‌زنی‌ها درباره رابطه عاشقانه پارینتی و راغاو وجود دارد و هر دوی آنها از سؤال در مورد آن اجتناب می‌کردند. مادر پریانکا، مادو چوپرا، خبر نامزدی پارینتی با پینکویلا را تایید کرد. خانه این زوج در بمبئی نیز برای مراسم آینده تزئین شده است.

سوالات متداول:

  1. پریانکا چوپرا کجا زندگی می کند؟
    پریانکا چوپرا با همسرش نیک جوناس و دخترش مالتی ماری در لس آنجلس، کالیفرنیا زندگی می کند.
  2. پارینتی چوپرا و راگاو چادا چه زمانی نامزد می کنند؟
    حدس زده می شود که این زوج در 13 می در خانه کاپورتالا دهلی نو نامزد کنند.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.