سرمایه گذاری مستقیم خارجی در Q2 ، منبع برتر موریس ، 140٪ افزایش می یابد

دهلی نو: سرمایه گذاری مستقیم خارجی (FDI) به هند در سه ماهه ژوئیه-سپتامبر با افزایش 140 درصدی در سال با 23.4 میلیارد دلار نسبت به 9.7 میلیارد دلار در سال گذشته. کل ورودی های مستقیم خارجی از جمله ورودی سهام ، درآمد سرمایه گذاری مجدد و سایر سرمایه ها 28.1 میلیارد دلار در سه ماهه دوم در مقایسه با 14.06 میلیارد دلار در سه ماهه سپتامبر سال مالی 20 بود.

سرمایه گذاری مستقیم خارجی به هند در سه ماهه اول 21-2020 با 60٪ کاهش نسبت به دوره قبل به 6.5 میلیارد دلار رسیده است.

موریس بهترین منبع سرمایه گذاری مستقیم خارجی در سه ماهه منتهی به 30 سپتامبر بود و ایالات متحده از رتبه پنجم در سه ماهه انتهایی به مقام سوم رسید. تقریباً 17.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری مستقیم خارجی فقط در ماه آگوست به دست آمده است ، بیشترین درآمد ماهانه این میزان مالی است ، اطلاعات منتشر شده توسط وزارت توسعه صنعت و تجارت داخلی (DPIIT) که روز جمعه منتشر شد.

4

وزارت تجارت و صنعت ماه گذشته گفت كه هند ، در آوریل-آگوست سال 2020 ، بالاترین بالاترین سرمایه گذاری مستقیم خارجی را برای پنج ماه اول سال مالی دریافت كرده است ، اظهار داشت كه این روندها تأیید وضعیت هند به عنوان مقصد سرمایه گذاری ترجیحی در میان سرمایه گذاران جهانی است . کل ورودی های مستقیم خارجی به هند در پنج ماه اول 35.73 میلیارد دلار بود که 13٪ بیشتر از مدت مشابه مالی گذشته است.

کل سرمایه گذاری مستقیم خارجی در شش ماهه نخست مالی سال مالی 21 میلیارد دلار در مقابل 26.09 میلیارد دلار در مدت مشابه سال قبل بوده است.