سرقت پول: “بلا سیائو به جوتا”: برادر عروس پاکستانی به سنت “جوتا چوپای” دزدی پول می دهد، ویدئو در فضای مجازی منتشر شد

در این ویدئوی ویروسی، برادر عروس با لباس‌های قرمز و ماسک معروف سالوادور دالی که در نمایش محبوب «سرقت پول» استفاده شده بود، به تصویر کشیده شد. او را می‌توان دید که به سمت صحنه می‌دوید، کفش‌های داماد را می‌دزدد، و حتی در حال رقصیدن با نسخه دسی آهنگ «Bella Ciao» است.

در کپشن همراه این ویدئو، عروس اعلام کرد که نمی‌خواهد در مراسم عروسی‌اش چیزی عادی باشد. بنابراین، او و خواهرش به فکر سرقت جوتا افتادند و از برادرمان خواستند که یک لباس Money Heist از آمازون تهیه کند. پسر عموی او تمام بازی را تمرین کرد. او همچنین نوشت که بخش “Joota chupai” بیشترین لذت را برای همه در مراسم عروسی داشته است.

واردا سیکاندر نوشت: «بلا سیائو به جوتا ?نمی‌خواستم چیزی در شادی‌ام ساده باشد! بنابراین من و خواهرم به ایده دزدی جوتا رسیدیم، به برادرمان گفتیم که یک لباس سرقت پول از آمازون بگیرد و پسر عموی من همه چیز را تمرین کرد! می توان گفت، همه در مراسم عروسی از این بخش بیشترین لذت را بردند!

این ویدئو بیش از 2.7 میلیون بازدید و واکنش های متعددی از سوی کاربران شبکه های اجتماعی داشته است. مردم از مشاهده رویکرد متمایز به این مراسم هیجان زده شدند و بسیاری علاقه خود را به تکرار سبک Money Heist ابراز کردند.

این اولین موردی نیست که مردم موضوع Money Heist را در سنت های خود گنجانده اند. در گذشته، زوجی از فیلیپین وقتی تصمیم گرفتند عکس های قبل از عروسی خود را به سبک برنامه محبوب نتفلیکس بگیرند، توجه زیادی را به خود جلب کردند. اندرو رولیو و اینز جید کویال با لباس‌های سرپوش قرمز و ماسک‌های سالوادور دالی ژست گرفتند و اسلحه‌ها را در عکس‌برداری با تم Money Heist به دست گرفتند. این عکس ها که توسط عکاس آنها حفید کابالیس گرفته شده است در شبکه های اجتماعی دست به دست شد.

سوالات متداول:

Q1: چند فصل از Money Heist در نتفلیکس وجود دارد؟
5

Q2: آیا فصل های بیشتری در Money Heist وجود خواهد داشت؟
آره

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.