ساچین تندولکار: ساچین تندولکار «تأیید تیک آبی» خود را در توییتر به اشتراک می‌گذارد، پس از اینکه طرفداران سؤالاتی را مطرح کردند و اینترنت را به صورت تقسیمی ترک کردند.

در اقدامی نه چندان غیرمعمول توسط رئیس توییتر، ایلان ماسک، پلتفرم میکروبلاگینگ شروع به حذف چک مارک های آبی قدیمی کرد. وضعیت تأیید شده قبلی را از چندین سلبریتی که برای سرویس آبی توییتر جدید پولی پرداخت نکرده بودند حذف کرد – این وضعیت شامل ویرات کوهلی، شاهرخ خان، سلمان خان و استاد بلستر ما، ساچین تندولکار و بسیاری دیگر بود.

یکی از طرفداران در توییتر از استاد بلستر درباره این تغییر در پروفایلش پرسید. کاربر اینترنت با دیدن تیک آبی که وجود نداشت، پرسید: “حالا که تیک آبی را ندارید، چگونه می توانیم مطمئن شویم که ساچین تندولکار واقعی شما هستید؟ (اموجی خنده دار) #SachSachin” در حالی که ساچین تندولکار یک برنامه ترتیب داد. جلسه QnA در پلتفرم – #AskSachin.

کریکت باز افسانه ای 49 ساله به سرعت به سوال هواداران پاسخ داد و به این ترتیب او با تصویری از خود پاسخ داد: “از الان، این تایید تیک آبی من است!”

پاسخ شوخ طبع استاد بلستر وسعت قابل توجهی به دست آورد و در حال حاضر دارای 3.8 میلیون بازدید در پلتفرم با 61 هزار لایک و حدود 2.8 هزار RT در زمان نگارش است.

Twitter Verified در 20 آوریل بیش از 400 هزار «نمایه قدیمی» را که قبلاً تأیید شده بودند، لغو کرد. توییتر آبی رئیس توییتر ایلان ماسک مورد انتقاد و خوشحالی کاربران قرار گرفته است. در هند، در iOS از 900 روپیه در ماه شروع می شود، در حالی که در وب از 650 روپیه در ماه شروع می شود.

سوالات متداول

  1. چرا توییتر علامت های آبی را از برخی افراد مشهور حذف کرد؟
    توییتر چک مارک های آبی را از برخی افراد مشهور که برای سرویس جدید توییتر آبی پولی پرداخت نکرده بودند حذف کرد. این اقدام ایلان ماسک رئیس توییتر برای حذف چک مارک های آبی قدیمی بود.
  2. توییتر چه زمانی سرویس آبی توییتر را معرفی کرد؟
    Twitter Blue در 12 دسامبر 2022 راه اندازی شد.

داستان های ET Prime را از دست ندهید! به روز رسانی روزانه کسب و کار خود را در واتس اپ دریافت کنید. اینجا کلیک کنید!

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.