ساچین تندولکار، برایان لارا در زمین کریکت سیدنی تجلیل شد

ساچین تندولکار در پنجاهمین سالگرد تولدش در زمین کریکت سیدنی با مجموعه ای از دروازه ها به نام او و برایان لارا بزرگ هند غربی تجلیل شد.

دروازه‌هایی که برای دسترسی به زمین بازی استفاده می‌شد، به مناسبت پنجاهمین سالگرد تولد تندولکار و 30 سال از بازی 277 لارا در زمین کریکت سیدنی رونمایی شد.

این دروازه‌ها توسط رئیس SCG و Venues NSW، Rod McGeoch AO و مدیر عامل شرکت Kerrie Mather، و همچنین نیک هاکلی، مدیر عامل کریکت استرالیا، رونمایی شد.

«همه بازیکنان کریکت بازدیدکننده از دروازه‌های لارا-تندولکار، که بین اتاق رختکن خارج از خانه اعضای غرفه و جایگاه پیام‌رسان Noble Bradman قرار دارد، وارد زمین خواهند شد.

در بیانیه SCG آمده است که تیم کریکت استرالیا از طریق دروازه‌های دان بردمن بین پاویلیون‌های اعضا و بانوان وارد زمین می‌شود، در حالی که آرتور موریس و آلن دیویدسون گیتس در مقابل خیابان راننده قرار می‌گیرند.

تندولکار و لارا اکنون به سر دونالد برادمن، آلن دیویدسون و آرتور موریس ملحق شده اند و مجموعه ای از دروازه ها را به افتخار آنها در SCG نامگذاری کرده اند.

Tendulkar میانگین 157 در تست در سیدنی و سه قرن نمادین در مور پارک کسب کرد، یک رابطه عاشقانه در یک لیگ خاص در دوران مدرن که تنها با میانگین 130.83 عثمان خواجه در همان زمین رقابت می کرد.” زمین کریکت سیدنی برای من بوده است. تندولکار گفت: زمین مورد علاقه دور از هند. من از اولین تور استرالیا در سال‌های 1991-1992 خاطرات خوبی در SCG داشتم. این افتخار بزرگی است که دروازه‌هایی که همه بازیکنان کریکت برای دسترسی به زمین بازی در SCG به نام من و من استفاده می‌کنند، افتخار بزرگی است. دوست خوب برایان

“من می خواهم از تیم SCG و کریکت استرالیا برای این حرکت مهربانانه تشکر کنم. من مشتاقانه منتظر هستم که به زودی از SCG بازدید کنم.”

از سوی دیگر، لارا دارای امتیاز دومین امتیاز آزمون برتر در زمین در دوران مدرن است، امتیاز باشکوه 277 که به طور گسترده نه تنها به عنوان یکی از بهترین های شاهزاده ترینیداد به عنوان اولین قرن او در نظر گرفته می شود، بلکه به عنوان یکی از بهترین دوره های حضوری نیز شناخته می شود. تمام دوران

لارا گفت: “من بسیار مفتخرم که در زمین کریکت سیدنی به رسمیت شناخته شده ام، همانطور که مطمئن هستم ساچین است. این زمین خاطرات ویژه بسیاری را برای من و خانواده ام نگه می دارد و من همیشه از بازدید از آن هر زمان که در استرالیا هستم لذت می برم.”

نیک هاکلی، مدیرعامل کریکت استرالیا، آن را حرکتی به موقع خواند که دو اسطوره این ورزش را شناسایی کرد.

او گفت: “در حالی که جهان کریکت 50 سالگی ساچین تندولکار را جشن می گیرد، این حرکت مناسب و به موقع توسط SCG برای شناسایی ساچین و برایان لارا به عنوان دو اسطوره بازی بین المللی با رکوردهای استثنایی در SCG است.

شاهکارهای آنها بدون شک نه تنها الهام‌بخشی برای بازدید از تیم‌های بین‌المللی، بلکه برای همه بازیکنانی خواهد بود که به اندازه کافی خوش شانس هستند که برای نسل‌های آینده در زمین مقدس سیدنی راه بروند.»