زن بنگلورویی بعد از اینکه راننده سعی کرد او را دست بزند از دوچرخه راپیدو می پرد

حادثه نگران‌کننده‌ای در بنگالورو فاش شد، جایی که یک زن پس از اینکه راننده سعی کرد با او دست بزند، از موتورسیکلت در حال حرکت پرید.

گفته می شود این حادثه در 21 آوریل رخ داده است اما امروز فاش شد.

طبق گزارش ها، این زن تاکسی دوچرخه راپیدو را برای سفر حدود ساعت 11 شب رزرو کرد تا در 21 آوریل به محل یکی از دوستانش در ایندیراناگار برسد.

ظاهراً راننده در شوک کامل او به بهانه چک کردن OTP گوشی او را گرفت. سپس از مسیر منحرف شد و به جای ایندیرانگار به سمت جاده دودبالاپور حرکت کرد. پس از بازجویی توسط زن، او شروع به سرعت کرد.

حتی سعی کرد او را دست بزند.

این زن که از این موضوع شوکه شده بود، در نزدیکی کالج BMS در Nagenahalli، در نزدیکی Yelahanka از خودرو پرید. کارکنان امنیتی در دروازه دانشکده به کمک او شتافتند. متهم با مشاهده این موضوع از محل متواری شد.

این دختر از ناحیه دست و پا آسیب دیده بود. از آنجایی که او کلاه ایمنی به سر داشت، بدون صدمه جدی به سر و صورتش فرار کرد. مقتول سپس یک موبایل از آنها قرض گرفت و خانواده و دوستانش را در جریان ماجرا قرار داد. کل ماجرا با دوربین مداربسته ضبط شده است.

متهم به نام دیپاک رائو 27 ساله، ساکن تیندلو و اهل آندرا پرادش شناسایی شده است. وی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

طبق تحقیقات اولیه، متهم در جریان این حادثه مست شده است.

در سال 2019، یک راننده تاکسی دوچرخه پس از اینکه یک زن 27 ساله اهل ایالات متحده را مورد آزار و اذیت قرار داد، دستگیر شد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.