ردیاب آهنربایی سری مدل TP (19 تا از بهترین ردیاب ها)

جی پی اس آهنربایی قابل شارژ بوده و شما می توانید هر سال یک بار آن را از خودرو جدا کرده ، توسط شارژر مخصوص شارژ نموده و مجدد به خودرو و یا محموله خود بچسبانید. جی پی اس آهنربایی خودرو (یک سال شارژ) یکی از قدرتمندترین و پیشرفته ترین محصولات بوده که بدون نیاز به سیم کشی و نصب و توسط 8 آهنربایی پرقدرت خود زیر ماشین (یا بدنه فلزی هر چیزی ) چسبیده و مکان آن را لحظه به لحظه توسط اپلیکیشن مخصوص ردیابی می کند.این ردیاب آهنربایی با قابلیت شنود دارای باطری پر قدرت 30 هزار میلی آمپری بوده و بدون نیاز به شارژ تا یکسال کار میکند.

این ردیاب آهنربایی یکی از جدیدترین ردیاب های بی سیم و قابل حمل است که بدون نیاز به هیچگونه سیم کشی و باتوجه به داشتن باتری داخلی میتواند یک یا چند ماه بصورت آنلاین یا آفلاین مورد استفاده قرار بگیرد.یکی از قابلیت های ردیاب مغناطیسی، میکروفن جهت شنود صدای داخل کابین خودرو می باشد. ردیاب های آهنربایی در دو حالت آماده به کار (Stand by) و حالت آفلاین قابل استفاده می باشد.

یاطری این دستگاه ردیاب آهنربایی ، در صنایع نظامی کاربرد دارد و متاسفانه به دلیل تحریم ها به سختی و به تعداد کم به دست تیم تحقیق و توسعه ما می رسد. چه سیمکارتهایی بر روی ردیاب آهنربایی خودرو مدل G903 نصب میشود؟ توی عملکرد هیچ فرقی با هم ندارن، تنها تفاوتشون قابلیت مگنتی بودن ردیاب آهنربایی هست که به تنهایی باعث شده است که یک ردیاب چند منظوره و همه کاره داشتیم باشیم. هنگامی که ردیاب آهنربایی در حالت آنلاین قرار دارد می توانید هر موقعیتی را در همان لحظه و به صورت ردیاب خودرو آهنربایی ir180 آنلاین مشاهده نمایید.

پیشنهاد میکنیم با مراجعه به صفحه قیمت ردیاب و مشاهده مشخصات سایر محصولات ایران رهیاب، به قدرت بیشتر ردیاب آهنربایی IR1500 پی ببرید. این ردیاب شخصی قابلیت انتقال صدای محیط را داراست و با تماس با سیم کارت دستگاه می توان صدای اطراف ردیاب شخصی را شنود کرد. شما می توانید با تماس با ردیاب دستگاه را بیدار نمایید و از موقعیت فعلی آن آگاه شوید که مصرف باتری آن کم تر شود. حتما قبل از سفارش با شرکت تماس بگیرید و از موجودی آن مطلع شوید. بازه زمانی در نظر گرفتهشده برای گارانتی ردیاب IR 1500 با شرایط تعویض و 3 ساله است.در پکیج پشتیبانی محصول کارت طلایی 10 ساله جی پی اس ایران نیز در نظر گرفتهشده و در حین خرید محصول تا 10 سال از پشتیبانی فنی و حرفهای شرکت ایران رهیاب بهرهمندمی شوید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ردیاب آهنربایی جی پی اس ترکر مدل gt07 وب سایت خود باشید.