راهول گاندی: تماشا کنید: راهول گاندی کلیدهای محل اقامت را به مقامات تحویل داد و با کارکنان خداحافظی کرد

راهول گاندی، نماینده رد صلاحیت شده و رهبر کنگره، تمام وسایل خود را روز جمعه از محل اقامت رسمی خود منتقل کرد. ویدئویی از او در حال تحویل کلیدهایش به مقامات در توییتر منتشر شد و او در حال خداحافظی با کارکنان دیده می شود.

رئیس سابق کنگره پس از رد صلاحیت از لوک سبها پس از محکومیت در یک پرونده افترا که منجر به محکومیت دو ساله توسط دادگاه سورات به دلیل اظهارات “نام خانوادگی مودی” او شد، از رئیس سابق کنگره خواسته شد تا محل را تا 22 آوریل ترک کند.

او در 14 آوریل دفتر و برخی وسایل شخصی خود را از خانه ییلاقی به محل سکونت مادرش سونیا گاندی منتقل کرده بود.

منابع گفتند گاندی مقالات باقی مانده خود را عصر جمعه از خانه ییلاقی که به عنوان نماینده مجلس به او اختصاص داده شده بود، خارج کرد. یک کامیون با وسایلش از ساختمان خارج می شد.

او نزدیک به دو دهه است که در خانه ییلاقی زندگی می کند.

منابع گفتند که او پس از تغییر دفترش، زندگی با مادرش و رئیس حزب پارلمانی کنگره، سونیا گاندی، در 10 او، محل سکونت جانپات، آغاز شد.

دادگاه سورات در 23 مارس گاندی را به اتهام افترا محکوم کرد و به دو سال زندان محکوم کرد که منجر به رد صلاحیت او شد. او حکم دادگاه دادگستری را در دادگاه جلسات در سورات به چالش کشیده بود که درخواست تجدیدنظر او را برای لغو محکومیتی که می‌توانست راه را برای بازگرداندن او به عنوان نماینده مجلس هموار کند، رد کرده بود.

این حزب گفته است که حکم دادگاه هفته آینده در دادگاه عالی گجرات مورد اعتراض قرار خواهد گرفت.

یک روز پس از رد صلاحیت وی، دبیرخانه لوک سبها اخطاریه ای برای گاندی ارسال کرده بود تا محل را تا 22 آوریل تخلیه کند.

منابع گفتند راهول گاندی در جستجوی فضایی برای راه اندازی دفتر مستقل خود بوده است.

(با ورودی های PTI)