راهنمای خرید دوچرخه ثابت خانگی ارزان

البته قیمت دوچرخه ثابت برقی از نمونههای معمولی بیشتر است. در انتهای این راهنمای خرید دوچرخه ثابت گزینه هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که برخی از آنها دارای صفحه نمایش فوق العاده ای هستند. همچنین ممکن است در یک روز که شرایط جوی مطلوب نیست شما قصد دوچرخه سواری را داشته باشید، به وسیله دوچرخه ثابت خانگی شما میتوانید برنامه های تمرینی مدون خود را طبق برنامه انجام دهید و به تناسب اندام خود بپردازید. اما اگر در مورد رسیدن به تناسب بدنی جدی هستید، بهتر است گرد و خاک را از این وسیله ورزش قابل اعتماد بگیرید. دوچرخه ثابت را در کجای خانه خود قرار دهید؟ توصیه می کنیم دوچرخه ثابت خود را در زیرزمین یا در طبقه اول خانه قرار دهید. شما با داشتن دوچرخه ثابت می توانید در خانه و یا باشگاه ورزشی، به دور از آلودگیهای شهری ، اقدام به ورزش نمایید. • چطور اقدام به خرید دوچرخه ثابت کنم؟ برندهای بسیار معتبری در این زمینه دست به تولید این نوع از دوچرخه زده اند که بسیاری از آنها در فروشگاه کورش اسپرت موجود میباشد و میتوانید با توجه به موجودی آنها را باهم مقایسه کنید و با توجه به نیاز خود اقدام به خرید نمایید.

اصلیترین نکته در خریدوفروش دوچرخه ثابت این محصولات بررسی میزان خدمات پس از فروش و گارانتی دوچرخههای ثابت میباشد. ما در ادامه با بیانی ساده مهمترین فاکتورها در انتخاب و خرید را به شما معرفی کرده و همچنین گزینه هایی را پیش روی شما خواهیم گذاشت که دارای بالاترین میزان ارزش خرید هستند. محصولات معرفی شده دارای کیفیت و عملکرد قابل قبولی باشند. در این بخش از راهنمای خرید دوچرخه ثابت قصد داریم تا چند ویژگی مهم را به شما معرفی کنیم که هر کدام از آنها می توانند به راحتی کاربرد و موثر بودن تمرینات شما کمک کند. صفحه نمایش دوچرخه های ثابت می توانند بخش جذاب یک تمرین طولانی و طاقت فرسا باشند. بی هیچ شکی و بر اساس تحقیقات متعدد، انجام حداقل 3 روز تمرینات هوازی در هفته می تواند تضمین کنندهی سلامت سیستم قلبی و عروقی شما باشد؛ که دوچرخه ثابت و تردمیل از محبوب ترین دستگاه های ورزشی هستند که این امکان فوق العاده را به منزل ما آورده اند. یکی از دغدغه های بسیار زیاد افراد با توجه به مشغولیات زندگی امروزی افزایش وزن و عدم تحرک است ، افزایش وزن و چاقی مادر اکثر بیماری ها بوده و به شدت سلامت عمومی و روانی انسان را تحت شعاع قرار می دهد ، برای کاهش وزن باید میزان کالری دریافتی و مصرفی بدن را متعادل نمود و به اندازه مصرف و نیاز کالری دریافت کرد ، زیرا کالری مازاد بر نیاز باعث نکات خرید دوچرخه ثابت چاقی میگردد .

صندلی تعبیه شده به جای زین و ساختار آن کمک میکند افراد بدون فشار زیاد از حد به کمر و ایجاد خستگی در مدت زمان بیشتر رکاب بزنند . یک پدال روان با قابلیت تنظیم برای قد شما می تواند فشار تمرین را به درستی توزیع کرده و به شدت از خستگی و احتمال آسیب زانوها و مفاصل جلوگیری کند. علاوه بر این، اگر چرخ دنده ها زیادی بلند باشند ممکن است چنین دردهایی در مچ پاها ایجاد شود چون پاها مجبورند برای رسیدن به پدال بیشتر کشیده شوند. بهخصوص اگر افراد زیادی قرار است از دوچرخه ثابت استفاده کنند. هر چند وقت یکبار می خواهید از دوچرخه ثابت استفاده کنید؟ در صورتی که قصد انجام تمرینات جدی و منظم را دارید و همچنین می خواهید به مرور حجم تمرینات را افزایش دهید، به شما توصیه می کنیم دوچرخه ای را انتخاب کنید که دارای برنامه های پیش فرض بوده و امکان تنظیم گستردهی میزان مقاومت داشته باشد. به کمک این امکان شما یک باشگاه کامل را در فضایی در حدود یک متر مربع در اختیار خواهید داشت. تا قبل از فراگیری پانادمی کرونا شاید اصلی ترین دلیل محبوبیت این دو دستگاه، کاهش زمان رفت و آمد به باشگاه و یا دشواری های ورزش در محیط عمومی بود؛ اما این روزها شرایط کاملا متفاوت است.

با در نظر گرفتن بودجهی بیشتر میتوانید از نعمت نمایشگرهایی بهره ببرید که برای ایجاد انگیزه در شما از یک سیستم نقشهبرداری استفاده میکنند و تصاویری از مکانهای واقعی را در هنگام تمرین به شما نشان میدهند تا حس حرکت در آن موقعیت جغرافیایی را برای شما شبیهسازی کنند. 5-به تدریج دنده و مقاومت را بالا ببرید. در سیستم تسمه ای که به مقاومت دوچرخه های معمولی شباهت دارد نوعی دستگیره وجود دارد که با فشار آن تسمه نمدی دستگاه سفت تر شده و باید برای پدال زدن قدرت بیشتری را اعمال کرد. حتی می توانید دستگیره را به سمت مخالف بچرخانید، تا تسمه نمدی از حالت سفتی خارج شود. برای انتخاب هر وسیلهی ورزشی، باید پیش از هر چیز حتی بودجهتان، اهداف ورزشی خود را تعیین کنید. به طور کلی دوچرخه های ثابت دارای حداقل میزان ایجاد آسیب در میان انواع دستگاه های تخصصی ورزش های هوازی هستند؛ اما باز هم در این میان می توانید با خرید دوچرخه های ثابت دارای ویژگی Low Impact حداکثر محافظت را از زانوهای خود داشته باشید.