دیدار مودی از حیدرآباد: KTR می گوید که شهادت موفقیت Telangana ، K Chandrasekhar Rao باید دعوت شده باشد

حیدرآباد: وزیر تلانگانا و رئیس TRS KT راما رائو روز یکشنبه به دلیل عدم دعوت وزیر ارشد ایالت چاندراسخار رائو برای پذیرش نخست وزیر نارندرا مودی هنگام بازدید از روز شنبه نخست وزیر ، استثنا he گذاشت.

در همین راستا ، راما رائو گفت نخست وزیر و وزیران ارشد افراد نیستند بلکه م institutionsسساتی هستند و آنها باید مورد احترام یکدیگر قرار بگیرند ، افزود چاندراشخار رائو باید برای پذیرش مودی دعوت شود.

نخست وزیر روز شنبه ، به عنوان بخشی از تور سه شهره خود برای بررسی موجودیت واکسن COVID-19 ، از تاسیسات Bharat Biotech واقع در دره ژنوم در اینجا بازدید کرد و پیشرفت Covaxin ، نامزد واکسن COVID-19 را بررسی کرد. توسط شرکت توسعه داده می شود.

راما رائو همچنین گفت که مودی از تاسیسات این واقعیت را که حیدرآباد پایتخت واکسن در جهان است ، تأیید و تأیید می کند و از او تشکر کرد زیرا طبق گفته KTR ، این به طور غیر مستقیم نشان می دهد که دولت تلانگانا از گسترش اکوسیستم علوم زندگی در این شهر حمایت کرده است.

“در هر ایالت پروتکل هایی وجود دارد. اگر از آنها پیروی شود برای سیستم خوب است. چه CM KCR باشد چه کسی CM باشد یا چه کسی نخست وزیر باشد ، باید احترام بین نهادها باشد. این برای سازمان خوب است. “راما رائو به خبرنگاران گفت.

وی افزود: “باید از CM (KCR) دعوت می شد. هنگامی كه او آماده رفتن به استقبال نخست وزیر محترم بود ، چه ضرری در آن دارد. وی هیچ احترامی را از دست نداد. این آنها هستند كه احترام خود را از دست دادند.”

وزیر گفت مودی باید اطمینان حاصل کند که صنعت واکسن با مجوزهای قانونی نظارتی سریع کمک می کند و موانع موجود در روند تولید واکسن COVID-19 را پاک می کند.

وی گفت: “بگذارید من همچنین از او تشكر كنم زیرا به طور غیرمستقیم نیز می گوید كه این دولت تلانگانا از گسترش اكوسیستم علوم زندگی در حیدرآباد حمایت كرده است. سفر وی خود گواهی است كه کارهای خوبی در اینجا انجام می شود.”

وی در پاسخ به یک پرسش ، گفت اگرچه نمی خواهد نخست وزیر را با گفتن این که قصد دیگری در سفر خود دارد ، “کوچک” کند ، سفر به شهر را می توان در لنزهای سیاسی دید.

وی گفت: حزب TRS قبلاً در برخی موارد در پارلمان از دولت NDA حمایت می كرد و به همان اندازه مخالف برخی سیاستها بود.

وی اظهار داشت که در آینده نیز ادامه خواهد یافت.

در نظرسنجی های شرکت بزرگ شهرداری حیدرآباد (GHMC) ، KTR گفت که حزب او با کسب اکثریت مطلق بدون داشتن وابستگی به آرا- رسمی برای تصدی پست شهردار ، به راحتی پیروز خواهد شد.