“دو ساعت گریه کرد”: زنی که دو بار در متا اخراج شد، تجربه خود را به اشتراک می گذارد

آندره آ گوزمان گارسیا لونا، که دو بار در متا اخراج شده است، به لینکدین رفت تا تجربه خود را به اشتراک بگذارد. او نوشت: “اولین بار فوریه 2018 بود که تیم اجتماعی اینستاگرام از هم پاشید. دومین بار هفته گذشته بود.”

اخراج دوم برای آندریا گوزمان گارسیا لونا، که به عنوان مدیر توسعه شریک در متا کار می کرد، که در ماه مارس اعلام کرده بود حدود 10000 نقش را حذف می کند، تعجب آور نبود. و اوایل این ماه، گزارش‌ها حاکی از آن بود که متا به عنوان بخشی از اعلامیه ماه مارس، اجرای دور دوم اخراج‌ها را آغاز کرده است. بسیاری از کارمندان به پلتفرم هایی مانند لینکدین مراجعه کرده بودند تا اعلام کنند که در آن دور اخراج شده اند. حدود 4000 کارمند در اخراج آوریل بیکار شدند.

پس از اخراج‌های ماه نوامبر و اعلامیه ماه مارس (زمانی که به ما گفته شد که 10 هزار نفر را آماده کنیم تا شغل خود را از دست بدهند)، شما فکر می‌کنید که من آمادگی بیشتری برای مقابله با این ضربه داشتم. و این به خاطر بی تلاشی نبود. من سناریوها و بودجه ساختم، برنامه ها را به حالت تعلیق درآوردم، به درمان تکیه کردم و سعی کردم تا جایی که می توانستم کار کنم و بهترین کار را انجام دهم. اما وقتی روز رسید، هنوز دو ساعت متوالی گریه کردم.” او نوشت.

آندریا گفت که می‌خواهد تجربه خود را در لینکدین به اشتراک بگذارد تا شرایط سلامت روانی کارکنانی را که به دلیل اخراج‌ها تجربه‌ای استرس‌زا را از نظر مالی و عاطفی تجربه می‌کنند، برجسته کند.

“حقیقت این است که سلامت روان من آنقدر از این تجربه آسیب دید که تمرکز روی هر کدام از آنها دشوار است. و هر روز که می گذرد متوجه می شوم که برای بهبودی نیاز به استراحت دارم. در ماه های گذشته دیده ام که مردم در تماس های زوم گریه می کنند. بیش از آنچه در 8 سال کارم داشتم، به چت‌هایی پیوستم که در آن مردم ترس‌های خود را درباره سناریوهای احتمالی اخراج‌ها به اشتراک می‌گذاشتند و دیوانه‌وار «اخراج‌های متا» را در گوگل جستجو می‌کردند تا کنترلی بر اوضاع داشته باشند. این بسیار طاقت‌فرسا بود.”

“همه اینها برای اینکه بگویم من به چیزهای زیادی در مورد سلامت روان در دنیای شرکتها پی بردم. فشار مداوم برای عملکرد و رقابت در مقابل درک این موضوع که ثبات مالی هر لحظه می تواند به هر دلیلی از بین برود.” او همچنین جنبه روشن تری را به اشتراک گذاشت. از دوران کاری او در متا. “من هنوز اتفاقات درخشانی را که در دوران تصدی من در شرکت رخ داده است، می بینم که شامل ملاقات با بهترین استعدادهای جهان است. افرادی که در متا کار می کنند استثنایی هستند، تیم و مدیران من به طور خاص عالی بودند و من را تا آخرین لحظه نگه داشتند. شرکا افراد شگفت انگیزی بودند که تا آخرین روز حمایت و قدردانی خود را نشان دادند. من همه آنها را در قلبم حمل می کنم.”

حرکت بعدی او
او گفت که “پس از 8 سال کار بی وقفه، جالب است که برای مدتی استراحت کنم. برای بازسازی و به دست آوردن اعتماد به نفس. برای یافتن مسیرهای جدید. من برای این امتیاز هیجان زده هستم.”

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.