دو بچه در حوادث جداگانه ای در اوتار پرادش توسط سگ ها کشته شدند

در حوادث تکان دهنده، دو کودک در نواحی علیگر و مرادآباد اوتار پرادش به ضرب گلوله کشته شدند.

بر اساس گزارش ها، یک نوزاد سه ماهه در علیگر روز یکشنبه هنگامی که خانواده اش در یک مراسم عروسی در نزدیکی خانه خود شرکت می کردند در حالی که او بدون مراقبت خوابیده بود توسط یک سگ ولگرد کشته شد. به گزارش ایانس، این حادثه در محدوده کلانتری قارسی رخ داد.

همچنین بخوانید : چگونه در هنگام حمله سگ های ولگرد از خود محافظت کنیم؟

پدر این نوزاد، پاوان کومار، یک شرط‌بندی روزانه، به IANS گفت: “دو خواهرم در حال ازدواج بودند و ما برای شرکت در مراسم به بیرون رفته بودیم. نوزاد بدون مراقبت خوابیده بود. در غیاب ما، سگی فرزند ما را برد و او را له کرد. وقتی برگشتم، نتوانستم دخترم را پیدا کنم. وقتی به دنبال او گشتم، دیدم که ولگرد در زمینی در همان نزدیکی او را دریده است.”

شو آرویند راثی گفت: این خانواده بدون اطلاع جسد را سوزاندند که در ادامه تیم پلیسی محل را مورد بازرسی قرار دادند و مقامات بالاتر از این حادثه مطلع شدند.

در حادثه دوم نیز روز یکشنبه یک پسر بچه هفت ساله در منطقه بیلاری مرادآباد توسط گله سگ های ولگرد به هلاکت رسید.

پسر، ساوندرا کومار، با خواهرش بیرون رفته بود تا برای پدرش چای سرو کند که آنها توسط ولگردها محاصره شدند.

SP MLA محلی با خانواده آسیب دیده ملاقات کرد و گفت که این موضوع را در مجلس ایالتی مطرح خواهد کرد.

موارد گاز گرفتن سگ در چند سال اخیر افزایش یافته است. طبق داده های پارلمان تا نوامبر 2022، حدود 16 میلیون حادثه گاز گرفتن سگ بین سال های 2019 تا 2022 رخ داده است.

همین هفته گذشته، یک مرد 65 ساله توسط گروهی از سگ های ولگرد در محوطه دانشگاه مسلمانان علیگر کشته شد. در حادثه دیگری، یک نوزاد 18 ماهه پس از حمله سگ های ولگرد در منطقه سریکولام آندرا پرادش جان باخت.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.