دولت برای مهندسی مجدد فرآیند در نظر دارد ، به دنبال سهولت انجام کار Bizh: DPIIT Joint Secy به دهلی ، بمبئی

بمبئی: دولت هند به دنبال گسترش دامنه سهولت انجام کارهای تجاری برای پوشش موضوعات فراتر از شهرهای بزرگ و بررسی چندین فرایند دولت در مرحله دوم اصلاحات است تا هند را به گزینه ای بهتر از شرکت های خارج از کشور تبدیل کند. چین

V Radha ، دبیر مشترک ، بخش برای ارتقا of صنعت و تجارت داخلی (DPIIT).

“ما نمی خواهیم محدودیت های یک رتبه بندی را محدود کنیم. ما بیش از 300 اصلاحات را به صورت مرکزی انجام می دهیم. “او در حالی که در كنفرانس ملی MNC ها ، كه توسط كنفدراسیون صنعت هند (CII) برگزار شد ، سخنرانی كرد. این موارد شامل مناطقی مانند چندین مورد تمدید مجوز است که مشاغل ممکن است در هنگام تعامل با دولت با آزار و اذیت روبرو شوند.

وی گفت ، در مرحله بعدی اصلاحات ، دولت فرایندهای خود را برای منطقی سازی مقررات بررسی می کند.

“ما باید اصلاحات نسل بعدی واقعی را در جایی انجام دهیم که مهندسی مجدد فرایندهای دولت را انجام دهیم. آیا ما اصلاً به فرآیندی احتیاج داریم ، آیا ارزش افزوده ای دارد؟ ” دبیر مشترک DPIIT گفت. “بسیاری از آنها خنثی از درآمد هستند ، هیچ جنبه مربوط به حاکمیت را اضافه نمی کنند ، در واقع آنها رفتار رانت را افزایش می دهند.”

رئیس هیئت مدیره شرکت جهانی فن آوری هانیول گفت که دولت هند باید منافع شرکت های چند ملیتی را که پیش می روند در نظر بگیرد.

وی افزود: “یكی از چالش های اساسی در امر سفارشات عمومی است. ما کاملاً از Atmanirbhar Bharat حمایت می کنیم. با این حال ، برای دولت مهم است که درک کند برای شرکت های جهانی ، افزایش محتوای محلی فقط به تدریج اتفاق می افتد. “گفت: آکشای بلار ، رئیس جمهور ، هانیول هند.

وی افزود: MNC سرمایه گذاری زیادی در هند انجام داده اند و دولت باید قبل از اجرای هنجارهای مربوط به خریدهای عمومی ، با مشاوره مناسب از منافع آنها محافظت کند.

بلار به اقدام اخیر دولت برای اصلاح ضوابط خرید عمومی اشاره کرد تا بیشترین رجحان را به شرکت هایی بدهد که کالاها و خدمات آنها 50 درصد یا بیشتر محتوای محلی دارند ، اقدامی با هدف تبلیغ “ایجاد در هند” و خودباوری کشور .

Kanwaljeet Jawa مدیر عامل Daikin India گفت: “گرفتن زمین و ثبت املاک ، محافظت از منافع سرمایه گذاران اقلیت و موارد مالیاتی مورد مناقشه” از دیگر موانع تجاری نیاز به رفع این مشکلات است.

جاوا گفت ، اگرچه هند در شروع مشاغل جدید ، رسیدگی به مجوزهای ساخت و ساز ، معامله در خارج از مرزها یا حل و فصل پرونده های ورشکستگی ، پیشرفت نشان داده است ، اما اجرای آن همچنان یک چالش است.