درمارولر چیست ؟

استفاده از درمارولر کاملا بدون خطر و بدون درد می باشد. اگر می خواهید این کار را در خانه انجام دهید حتما قبل از استفاده از درمارولر از یک کیسه یخ برای بی حس کردن نواحی اطراف لب و دیگر نقاط حساس صورت کمک بگیرید یا با کرم بی حسی، بی حس کنید . همزمان میتوانیم مقدار سرم یا کرم را اضافه کنیم. چگونه سایز سوزن درمارولر را انتخاب کنیم؟ طول سوزن این درمارولر ها متفاوت است.

برای لب ها از سوزن ۱ یا ۱٫۵میلی متری استفاده کنید. برای از بین بردن چین و چروک اطراف چشم سوزن های ۰٫۵ یا ۱ میلی متری بهترین انتخاب هستند. برای زخم های عمیق بهتر است سایز ۱٫۵ میلی متری انتخاب شود. این سایز سوزن به راحتی چین و چروک (به خصوص چین و چروک بین دو ابرو) را از بین می برد. می دانیم که پوست ارگان ضعیفی در بدن است، لازم است تا سوزن های دستگاه را به مدت ۵ دقیقه در الکل قرار داد تا ضدعفونی شوند. با این دستگاه سلول های پوستتان را وادار به فعالیت کنید، پوستتان را جوانتر کنید بدون صرف هزینه های سنگین…

جالب است بدانید که استفاده از این وسیله ساده در امر زیبایی روزبهروز در حال افزایش است چرا که با وجود سادگی، اثرات معجزهآسای آن در برخی موارد حتی بیش از روشهای بسیار گران قیمت و پیشرفتهی موجود است. فردای آن روز هم حتما ضد افتاب بزنید حتی اگر در خانه ماندید. اگر می خواهید از درمارولر برای پوست بینی خود استفاده کنید بهتر است سوزن ۱ میلی متری انتخاب شود. برای شروع اگر شما از سوزن می ترسید بهتر است سایز ۱ میلی متری را انتخاب کنید.

سوزن ۰٫۵ میلی متری پوست را تحریک به کلاژن سازی می کند و از این طریق عارضه و مشکل پوستی را برطرف می کند. از درمارولر در میکرونیدلینگ که بهترین و جدیدترین روش کلاژن سازی طبیعی در دنیا شناخته شده، استفاده می شود. این کلاژن سازی علاوه بر بهبود پوست باعث درمان عارضه پوستی نیز می شود. همانگونه که اشاره گردید دستگاه درمارولر شامل یک غلتک و سوزنهایی است که بر روی پوست کشیده میشوند. رگهای خونی جدید در پوست ایجاد میشوند. موثرترین روش درمان جای جوش و آکنه در این روش منافذ بسیار ریزی که در پوست ایجاد می شوند موجبات نفوذ عروق جدید و رشته های کلاژن به کف اسکار آکنه را فراهم می نماید.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد درمارولر غلطکی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.