درس پیانو: “درس پیانو” در نتفلیکس: همه آنچه که باید بدانید

گفته می شود نتفلیکس اقتباسی سینمایی از نمایشنامه تحسین شده ای به همین نام – «درس پیانو» را تولید می کند. جان دیوید واشنگتن و ساموئل ال جکسون دوباره نقش های خود را بازی خواهند کرد. مالکوم واشنگتن، که قبلاً کارگردان واحد دوم در آخرین کتابفروشی و مرد دردسر بود، اولین کارگردانی خود را خواهد داشت و با همکاری ویرجیل ویلیامز، فیلمنامه را می نویسد. رهبری این تولید بر عهده دنزل واشنگتن، کاتیا واشنگتن و تاد بلک است.

در مارس 2021، نتفلیکس برنامه خود را برای اقتباس از نمایشنامه آگوست ویلسون اعلام کرد. این دومین تلاش آنها برای نمایش آثار ویلسون به روی پرده است که اولین آنها Black Bottom از Ma Rainy است. فیلم دوم که در اواخر سال 2021 اکران شد، مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و دو جایزه اسکار برای نتفلیکس به دست آورد.

“درس پیانو”: بازیگران

از اواسط آوریل 2023، نتفلیکس شش بازیگر اصلی را معرفی کرد که به بازیگران پیوستند:

ساموئل ال جکسون در نقش دوکر چارلز
جان دیوید واشنگتن در نقش پسر ویلی
ری فیشر در نقش لیمون

دانیل ددوایلر
مایکل پاتس در نقش پسر برنده
کوری هاوکینز علاوه بر این، اریکا بادو در این فیلم ظاهر خواهد شد.

“درس پیانو”: تاریخ انتشار

اقتباس نتفلیکس از The Piano Lesson در حال حاضر در مرحله پیش تولید است و فیلمبرداری آن قرار است در 17 آوریل 2023 آغاز شود. اکثر تولیدات در آتلانتا، ایالات متحده آمریکا انجام خواهد شد. تاریخ پایان آزمایشی درس پیانو برای 17 ژوئن 2023 برنامه ریزی شده است.

در حالی که نتفلیکس هنوز تاریخ اکران خاصی را برای The Piano Lesson اعلام نکرده است، با توجه به آغاز پیش بینی شده فیلمبرداری در آوریل 2023، می توان حدس زد که این فیلم در نیمه دوم سال 2024 اکران شود.

سوالات متداول

  1. چه کسی «درس پیانو» را نوشته است؟
    آگوست ویلسون
  2. اولین بار «درس پیانو» چه زمانی به نمایش درآمد؟
    26 نوامبر 1987

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.