خلاصه فصل 4 اپیزود 5: جانشینی فصل 4 قسمت 5 خلاصه داستان: همه آنچه باید بدانید

«جانشینی» فصل 4 قسمت 5 با عنوان «فهرست کشتار» خنده دارترین بازی در چند وقت اخیر است و وارثان روی، معاونان قدیمی پدرشان و ده ها یا چند نفر دیگر از مدیران Waystar Royco را به مدت 36 ساعت به محل اقامت GoJo در کوه های نروژ می آورد. از پیاده روی

قسمت پنجم از فصل آخر Succession مملو از یک خط است و مهم ترین بخش این است که تا حدودی معامله GoJo را که از فصل پایانی فصل سوم در انتظار آن بودیم، حل می کند. به نظر می رسد که لوکاس ماتسون، بنیانگذار GoJo، با بازی الکساندر اسکارسگارد، مدیران اجرایی مشترک کندال و رومن و خواهر نسبتاً محروم آنها، شیو، را دستکاری می کند. این اپیزود نشان می‌دهد که ماتسون چگونه کودکان روی را به خوبی بازی می‌کند تا مانند لوگان در صدر قرار بگیرند.

ماتسون به نفس کندال متوسل می شود و در ابتدای اپیزود، با استقبال از تیم جدیدش و اخراج آنها، اعتماد به نفسش را از خود بروز می دهد. ماتسون بر ضعف قابل توجه کندال، غرور او و به ویژه تمایل او برای برابر دانستن خود با پدرش تمرکز می کند.

با ورود هیئت Waystar به قلمرو Matsson، موازنه قوا تغییر می کند. ماتسون به مهارت برادران در مذاکره ضربه می زند، پروژه های شخصی کن را مسخره می کند و می گوید که برایش اهمیتی ندارد که کن چه فکر می کند، زیرا او یک گروه ادای احترام است.

ماتسون همچنین احساسات رومن را جریحه دار می کند زیرا او احساساتی و غیرقابل پیش بینی است، چیزی که ماتسون نمی خواهد. هدف Matsson تعیین خواسته هیئت مدیره Waystar و ارائه مستقیم آن به آنها و دور زدن خواهر و برادر روی است.

رومن این بهانه را به او می‌دهد و به او اطلاع می‌دهد که هیئت مدیره می‌خواهد این خرید را انجام دهد، اما برادران در هیئت مدیره نیستند، که مذاکره با آنها را دشوار می‌کند.

در پایان اپیزود، دوربین بر روی یک نمای نزدیک از لبخند یک نفر فوکوس می کند، اما مشخص نیست که آن کیست. با این حال، گفته می شود که این می تواند لبخند شیو روی باشد، که نشان می دهد او ممکن است چیزی را برده باشد. با این حال، برنده واقعی اپیزود لوکاس ماتسون است. سوالات متداول

  1. چه کسی سریال “جانشینی” را ایجاد کرد؟
    جسی آرمسترانگ
  2. پخش فصل 4 «جانشینی» از چه زمانی آغاز شد؟
    26 مارس 2023

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.