خبرهای انتخاباتی کارناتاکا: نظرسنجی کنگره ادعا می کند که بخش کوچکی از رای دهندگان کارناتاکا تحت تأثیر مسئله باجرانگ دال قرار گرفته اند.

منابع حزبی گفتند که با وعده ممنوعیت احتمالی باجرنگ دال در مانیفست انتخاباتی که توسط BJP به یک موضوع بزرگ انتخاباتی تبدیل شده است، کنگره یک نظرسنجی داخلی انجام داده است که می گوید تنها بخش کوچکی از مردم در کارناتاکا احساس می کنند که این یک موضوع انتخاباتی است. PTI.آنها گفتند بر اساس این نظرسنجی، تنها هفت درصد از رای دهندگان در کارناتاکا حتی از این موضوع آگاه هستند و “از این تعداد کمتر از 10 درصد فکر می کنند که این یک موضوع انتخاباتی است”. منابع کنگره جزئیاتی از حجم نمونه، مناطقی که در آن انجام شده است یا گروه سنی که در آن نظرسنجی انجام شده است، ارائه نکردند.

!1 به روز رسانی جدیدبرای آخرین به روز رسانی اینجا را کلیک کنید

کنگره باید آتش باجرنگ را خاموش کند تا چمن خود را نجات دهد

کنگره اپوزیسیون که همیشه یک نیروی سیاسی قدرتمند در منطقه کالیان-کارناتاکا (حیدرآباد-کارناتاکا) با 41 کرسی بوده است، اگر مجبور به حفظ نفوذ خود در منطقه باشد، باید با کمپین BJP بر سر باجرنگ دال مقابله کند. داستان را بخوانید

اگر به خود احترام می گذارید، کنگره را به قدرت انتخاب کنید، مانند اینکه مردم گجرات از نخست وزیر مودی حمایت کردند و به حزب او برای پیروزی کمک کردند. شما باید با تضمین پیروزی حزب کنگره به من احترام بگذارید.

– رئیس کنگره Mallikarjuna Kharge

مایواتی، رئیس BSP برای انتخابات کارناتاکا کمپین می کند

مایواتی، رهبر حزب باوجان ساماج (BSP) در یک گردهمایی انتخاباتی در کارناتاکا در روز جمعه برای انتخابات مجلس ایالتی آتی، طبق یک انتشار رسمی سخنرانی خواهد کرد. در این بیانیه آمده است: «مایواتی، رئیس حزب باهوجان ساماج در روز 5 مه، جمعه، در حمایت از نامزدهای حزب در تور ایالت کارناتاکا خواهد بود.» رهبر BSP در یک گردهمایی عصر در محوطه کاخ سخنرانی خواهد کرد. انتشار پس از سخنرانی در این تجمع، او با رهبران ارشد حزب ملاقات خواهد کرد و در مورد آمادگی برای انتخابات مجلس آینده گفتگو خواهد کرد. اوایل ماه مارس امسال، مایواتی اعلام کرده بود که حزب در انتخابات مجلس در کارناتاکا شرکت خواهد کرد.

سونیا گاندی روز شنبه در گردهمایی انتخاباتی در کارناتاکا سخنرانی خواهد کرد

سونیا گاندی، رئیس سابق کنگره، روز شنبه در یک گردهمایی انتخاباتی در هوبالی سخنرانی خواهد کرد، اولین جلسه کمپین انتخاباتی او برای انتخابات مجلس 10 مه در کارناتاکا. نامزد کنگره در مرکز هوبالی-دارواد، وزیر ارشد سابق جاگادیش شتر است که پس از انکار به حزب پیوست. بلیط برای شرکت در انتخابات توسط BJP. BJP ماهش تنگینکای را در این بخش به میدان فرستاده است.

BJP با مبارزه سختی در منطقه کیتور روبرو است

BJP که در منطقه قدیمی کیتور کارناتاکا حضور پررنگی دارد، به لطف جدایی‌های بلندپایه وزیر سابق جاگادیش شتر، معاون وزیر ارشد، لاکسمن ساوادی و دیگر رهبران، با نبرد سختی روبرو است. حضور فعال و مردمی RSS یک نقطه قوت اصلی برای BJP در این زمینه بوده است. با این حال، رهبرانی مانند جگادیش شتر که به دلیل ریشه‌های RSS خود از حزب بیرون آمده و علناً رهبری ملی را به چالش می‌کشد، کادرهای RSS و BJP را شوکه کرده است و بسیاری احساس می‌کنند که رهبری BJP عدالت را در مورد رهبرانی مانند شتر که نقش مهمی در این امر دارد، رعایت نکرده است. ایجاد BJP یک نیروی اصلی در منطقه.

بیش از 4.5 کرون روپیه پول نقد بی‌حساب در کارناتاکا محدود به نظرسنجی کشف و ضبط شد

به گفته پلیس، پول نقد نامشخصی به ارزش بیش از 4.5 کرور روپیه از ویلایی در بانگارپت تالوک در کارناتاکا در محدوده رای گیری کشف و ضبط شد. پلیس بر اساس یک خبر به یک خودروی ملکی یورش برد که در آن پول نقد در کیسه های اسلحه کشف شد. با جستجوی روستا، پول نقد بیشتری کشف شد. قرار بود این پول بین رای دهندگان برای انتخابات مجلس 10 مه توزیع شود. از زمانی که الگوی آیین نامه رفتاری در 29 مارس در ایالت به اجرا درآمد، 331 کرور روپیه کشف و ضبط شده است که شامل 117 کرور روپیه پول نقد، 85.53 کرور روپیه به ارزش طلا و 78.71 کرور روپیه مشروب است.

بخش کوچکی از رای دهندگان کارناتاکا تحت تأثیر مسئله باجرانگ دال: نظرسنجی کنگره

منابع حزبی گفتند که با وعده ممنوعیت احتمالی باجرنگ دال در مانیفست انتخاباتی که توسط BJP به یک موضوع بزرگ انتخاباتی تبدیل شده است، کنگره یک نظرسنجی داخلی انجام داده است که می گوید تنها بخش کوچکی از مردم در کارناتاکا احساس می کنند که این یک موضوع انتخاباتی است. PTI. آنها گفتند بر اساس این نظرسنجی، تنها هفت درصد از رای دهندگان در کارناتاکا حتی از این موضوع آگاه هستند و “از این تعداد کمتر از 10 درصد فکر می کنند که این یک موضوع انتخاباتی است”. منابع کنگره جزئیاتی از حجم نمونه، مناطقی که در آن انجام شده است یا گروه سنی که در آن نظرسنجی انجام شده است، ارائه نکردند.