خان: سلمان خان و سوناکشی سینها قبل از اجرا در باشگاه بنگال شرقی با سی ام ماماتا بانرجی ملاقات خواهند کرد.

سلمان خان و سوناکشی سینها در کلکته هستند تا در کنسرتی اجرا کنند که قرار است عصر شنبه، 13 مه در زمین باشگاه بنگال شرقی برگزار شود. انتظار می رود قبل از این رویداد، از اقامتگاه رئیس بنگال غربی بازدید کنند. وزیر ماماتا بانرجی در کالیغات.

تدابیر امنیتی شدیدی برای ورود سلمان خان که ژاکلین فرناندز، پرابهو دیوا و آیوش شارما او را همراهی می‌کردند، در نظر گرفته شده است که همگی عصر جمعه وارد فرودگاه بین‌المللی نتاجی سوبهاس چاندرا بوز در کلکته شدند. قرار است پوجا هگده نیز در این کنسرت حضور داشته باشد.

به عنوان بخشی از جشن های طولانی یک صدمین سالگرد کلوپ شهر، خان قرار است در نمایشی به نام ‘Da-Bangg The Tour Reloaded’ اجرا کند. انتظار می رود این برنامه تقریباً سه ساعت به طول انجامد.

سلمان خان آخرین بار در سال 2009 در هنگام تبلیغ “تحت تعقیب” به بنگال غربی وارد شد که بیش از 13 سال سن دارد.

«Bhaijaan» بالیوود قبلاً قرار بود در ژانویه 2023 از پایتخت بنگال غربی بازدید کند، اما این اتفاق نیفتاد. بعداً برنامه ها برای آوریل برنامه ریزی شد، اما در میان تهدیدات لارنس بیشنوی، طبق گزارش ها، او یک بار دیگر برنامه ها را تغییر داد. این بار تدابیر امنیتی این بازیگر تشدید شده است.

همچنین شایعاتی مبنی بر قرار ملاقات سلمان خان و پوجا هگده وجود دارد، اما همبازی سلمان خان در «کیسی کا بهای کیسی کی جان» این شایعات را تکذیب کرده است.

سوالات متداول:

  1. اولین فیلم سلمان خان چه بود؟
    “بیوی هو تو آیسی”
  2. جدیدترین فیلم سلمان خان چیست؟
    «کیسی کا بای کیسی کی جان»

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.