جوایز Filmfare 2023 را کجا تماشا کنیم: شصت و هشتمین دوره جوایز هیوندای فیلم فیر: چه زمانی و کجا شب جوایز پر زرق و برق بالیوود را تماشا کنیم

از آنجایی که چند روز پیش نامزدهای شصت و هشتمین دوره جوایز هیوندای فیلم فیر منتشر شد، طرفداران مشتاق هستند تا جزئیات بزرگترین شب بالیوود را بدانند. این نمایش معتبر به منظور تجلیل از بازی بازیگران، کارگردانان و نوازندگان سینمای هند برگزار می شود.

شصت و هشتمین دوره جوایز هیوندای فیلم فیر 2023 قرار است امروز، 27 آوریل، در مرکز همایش جهانی جیو، BKC، بمبئی برگزار شود.
میزبان شصت و هشتمین دوره جوایز هیوندای فیلم فیر 2023
سلمان خان، هنرپیشه بالیوود، به همراه مانیش پل، مجری این شب پر ستاره در 27 آوریل خواهد بود. آیوشمان خورانا بازیگر بالیوودی نیز به او خواهد پیوست.

چند روز پیش، جوایز فیلم فیر یک کنفرانس مطبوعاتی ترتیب داد. سلمان خان در این رویداد به همراه سایر اعضای پنل و میزگرد از جمله جیتش پیلای (تدوینگر، فیلم فیر)، دیپاک لامبا (مدیر عامل، رسانه جهانی) و تارون گارگ (مدیر اجرایی، هیوندای موتور هند) در این رویداد حضور داشت.

شصت و هشتمین دوره جوایز Hyundai Filmfare 2023: چه زمانی و کجا تماشا کنیم

از آنجایی که بزرگترین شب جوایز بالیوود امشب برگزار می‌شود، طرفداران می‌توانند روز بعد، 28 آوریل 2023، رویداد پر زرق و برق را در Colors تماشا کنند. این مراسم فوق‌العاده از ساعت 9 شب از تلویزیون پخش خواهد شد. شریک عنوان هیوندای موتور هند، همراه با گردشگری ماهاراشترا که شریک مقصد است، بخش مهمی از جشن خواهد بود. برخی از لحظات پشت صحنه و پوشش انحصاری را می توان در وب سایت رسمی Filmfare بررسی کرد.

قیمت بلیط Filmfare Awards 2023

هزینه بلیط های Filmfare Awards 2023 از 3500 روپیه به بعد شروع می شود.

بلیط Filmfare Awards 2023: چگونه آنلاین رزرو کنیم؟

اگر می خواهید شصت و هشتمین دوره جوایز فیلم فیر هیوندای را به صورت زنده ببینید، می توانید از طریق اپلیکیشن BookMyShow یا اپلیکیشن Paytm Insider، بلیط جایزه Filmfare 2023 را رزرو کنید.

سوالات متداول

Q1: چه کسی در شصت و هشتمین دوره جوایز Filmfare 2023 اجرا خواهد کرد؟
بر اساس گزارش ها، ویکی کاوشال، جانوی کاپور و تایگر شروف از جمله ستارگانی هستند که در شب جایزه اجرا می کنند.

Q2: شصت و هشتمین دوره جوایز Filmfare کجا برگزار می شود؟
شصت و هشتمین دوره جوایز فیلم فیر هیوندای در مرکز همایش جهانی جیو، BKC، بمبئی برگزار خواهد شد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.