جوایز ET: کسب و کار، همراه با شوخی

شرکت هند سخت کار می کند. جمعه گذشته هم سخت بازی کرد.

در شبی که نیرمالا سیتارامان، وزیر دارایی، مانسوخ مانداویا، وزیر بهداشت، اکنات شینده، وزیر ارشد ماهاراشترا، کاپیتان‌های صنعت، و کرم دنیای مالی و اقتصادی زیر یک سقف درخشان در مرکز کنوانسیون جدید جیو در بمبئی گرد هم آمدند. جوایز اکونومیک تایمز برای تعالی شرکتی به نظر می رسید از جایی که جوایز فیلم فیر یک روز قبل در مرکز فرهنگی نیتا موکش آمبانی همسایه به پایان رسیده بود. جوایز ET، برندگان و شب، البته از نوع تولید ناخالص داخلی، جذابیت متفاوتی داشتند.

با پایان کسب و کار جلسه کاری زیر لوستر باشکوه سالن رقص لوتوس – که یکی از مهمانان که محصولات لوکس گران قیمت خود را می شناسد به عنوان یک سنجاق سینه غول پیکر توصیف می کند – کوروش ساهوکار، استاد تشریفات، شب را کاملاً یکنواخت نگه داشت و خنده دارها را با آن مخلوط کرد. جشن حضار با تشویش مراسم کمتر از سه ساعت را طی کردند و از خرد جمعی که در اتاق به اشتراک گذاشته شده بود یادداشت کردند.

1

کومار منگالام بیرلا به اودی کوتاک و کی وی کامات اشاره می کند

بحث میزگرد در مورد احیای سرمایه بخش خصوصی باعث شد مردم نظرات بلند و واضحی از کسانی بشنوند که مرتباً پول خود را در دهان خود قرار می دهند.

وزیر دارایی با روحیه سبک تر
برای مثال، ساجان جیندال، رئیس گروه JSW، به اندازه کافی رک بود و افکار خود را در مورد انتظارات صنعت فولاد از دولت به اشتراک گذاشت: «فکر نمی‌کنم در هند، دولت هزینه‌ای بپردازد (برای کمک به تولید فولاد سبز گران‌تر). … من به حمایت یا یارانه دولتی معتقد نیستم – من حتی این را نمی خواهم، ما باید خودمان را حفظ کنیم.” آمیتاب کانت، شرپا G20 از GoI که صحنه را با جیندال به اشتراک می‌گذارد، و اف ام سیتارامان که در میان تماشاچیان نشسته بود، او را با صدای بلند و واضح شنیدند.

2

دکتر تایمز گروه وینیت جین با راجان میتال

جوایز ET همچنین Sitharaman را در حال و هوای سبک تری دید. او پاسخ خود را به پرسشی مبنی بر اینکه سرمایه بخش خصوصی به اندازه ای که انتظار می رود افزایش نمی یابد، آغاز کرد: «برای یک بار، من کاملاً به نفع بخش خصوصی صحبت خواهم کرد – از طرف آنها. او از ایندیا قدردانی کرد که چگونه، علیرغم چالش‌های عظیمی که در طول همه‌گیری و متعاقباً جنگ روسیه و اوکراین با آن مواجه بود، پس از کاهش مالیات شرکت‌ها توسط دولت در سال 2019، «توسعه‌های زیادی اتفاق افتاده، سرمایه‌گذاری‌های جدیدی اتفاق افتاده است». سپس به این موضوع اشاره کرد. حضار، با پوزخندی بر روی صورتش، “مطمئنم که آنها آماده (سرمایه گذاری) هستند.

سیتارامان با توجه به لبخندها – و لبخندهای “مودبانه” به تنهایی – در سراسر اتاق، به مخاطبان “بخش خصوصی” خود “به اشتباه” هشدار داد: “چرا؟ من از شما حمایت می کنم! چرا؟” فشار دادن پاسخ مشتاقانه تر. و در نهایت تشویق به صدا در آمد. FM در ادامه تکان دادن انگشتش، لبخند بزرگی که هنوز دست نخورده بود، اضافه کرد: “ببینید، مشکل صنعت هند همین است… آنها نمی گویند (بله، ما آنجا هستیم!” آنها به آرامی، هنگامی که از آنها خواسته شد کف بزنند … (کف زدن)”. تمام یخ های اتاق لوتوس شکسته شد و وزیر دارایی ذوب شد و نقش تشویق کننده کسب و کار – یخ شکن را بازی کرد. خنده در سراسر سالن که به دنبال آن یک مشارکت دولتی و خصوصی واقعی در عمل بود.

3

دیلیپ شانگوی با وزیر بهداشت منسوخ منداویا و آشوک هندوجا

برندگان جایزه ET 2022 که دنبال شدند بخشی از همین محیط بودند – جنگی، تشریفاتی، جشن، و ضد شهودی – داستان های موفقیت خود را با جمعیتی تشنه فصل های تازه در داستان موفقیت هند به اشتراک گذاشتند.

این همان شبی است که مراسم جوایز ET در آن جمعه خوب برگزار شد – یک کوکتل عالی از کسب و کار و لذت در کنار شراب، خرد و آشپزی قدرتمند. تجارت بسیار بسیار دلپذیر بود، در واقع.