جرونتا دیویس: چرا جرونتا دیویس زندانی شده است؟ در مورد بازداشت قهرمان چند بخش بوکس جهان بدانید

جرونتا ‘تانک’ دیویس در 1 ژوئن پس از یک جلسه دادگاه به دلیل ادعای نقض حبس خانگی دستگیر شد. سخنگوی دفتر کلانتری شهر بالتیمور تأیید کرد که قهرمان جهان در بخش های مختلف بوکس قرار است 90 روز را در بازداشتگاه مرکزی رزرواسیون شهر بالتیمور بگذراند.

پیش از این، در جریان صدور حکم در 5 ماه مه، دیویس ابتدا از زندانی شدن خود اجتناب کرد زیرا به چهار فقره اتهام مربوط به یک پرونده ضرب و شتم نوامبر 2020 که منجر به زخمی شدن چهار نفر از جمله یک زن باردار شد، اقرار کرد.

تانک به سه سال حبس مشروط و 200 ساعت خدمات اجتماعی جز در رشته بوکس محکوم شد. دیویس در خانه مربی خود، کالوین فورد، قبل از اینکه در یک جلسه دستگیر شود، در بازداشت خانگی بود. بر اساس گزارش talkSPORT، دیویس اکنون به گذراندن باقیمانده محکومیت 90 روزه خود در زندان محکوم شده است.

مایکل تامکو، وکیل دیویس، به چندین رسانه گفت که این بازیکن پس از یک جلسه “بداهه” بعد از ظهر پنجشنبه بازداشت شد.

در همین حال، رایان گارسیا در 22 آوریل در T-mobile Arena در لاس وگاس با اولین شکست حرفه ای دوران حرفه ای خود در دور هفتم TKO مقابل Gervonta Davis در T-mobile Arena در لاس وگاس مواجه شد. بنا بر گزارش ها، پس از آن، گارسیا اکنون توسط “گلدن خلیج” خودش کنار گذاشته شده است. تیم در جریان کنفرانس مطبوعاتی پس از مبارزه

علاوه بر این، اسکار دی لا هویا، مروج گارسیا، بنا به گزارش‌ها ادعا کرد که به دلیل نگرانی‌های امنیتی با عجله آنجا را ترک کرده است. ‘پسر طلایی’ همچنین تاکید کرد که اریک گومز، رئیس شرکت، برای حمایت از گارسیا در محل بود.

گفتنی است جرونتا دیویس با رکورد 29-0 با 27 ناک اوت یکی از بزرگترین ستاره های بوکس است.

سوالات متداول:

جرونتا دیویس چند سال دارد؟
28 سال

آخرین بازی جرونتا دیویس قبل از صدور حکم چه بود؟
رایان گارسیا در 22 آوریل در T-mobile Arena در لاس وگاس در دور هفتم TKO مقابل جرونتا دیویس با اولین شکست حرفه ای دوران حرفه ای خود روبرو شد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظراتی که در اینجا بیان می شود، نظرات نویسندگان/ نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را برای اطمینان از صحت، به روز رسانی و تأیید هر گونه اطلاعات و محتوای ارائه شده انجام دهید. بدینوسیله ET از هرگونه ضمانت نامه صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می کند.