جانسون: دواین «راک» جانسون در Fast X پس از دشمنی با وین دیزل ظاهر می‌شود

طرفداران فرنچایز سریع و خشمگین در پایان Fast X، آخرین قسمت به کارگردانی لوئیس لتریر، غافلگیرکننده هستند. بازیگران پر ستاره شامل وین دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بروستر و جان سینا و همچنین بازیگران تازه وارد بری لارسون، ریتا مورنو و جیسون موموآ هستند. با این حال، یک حضور پس از اعتبار مخفی نگه داشته شد و مخاطبان را شوکه کرد.

دواین «راک» جانسون با وجود اعلام قبلی خود مبنی بر اینکه به دلیل تنش با وین دیزل دیگر در فیلم های مسابقه ای حضور نخواهد داشت، در نقش مامور لوک هابز بازگشته است. این دو بازیگر با هم درگیری عمومی داشتند و شخصیت‌های آنها هیچ صحنه‌ای را در فیلم‌های قبلی سریع و خشمگین به اشتراک نمی‌گذاشتند. جانسون، یک کشتی گیر حرفه ای سابق، در F9 2021 نیز حضور نداشت.

در سال 2021، دیزل علناً از جانسون دعوت کرد تا برای قسمت های پایانی فرنچایز بازگردد و تمایل خود را برای عمل به قول خود به همبازی فقیدشان، پل واکر، ابراز کرد. دیزل از جانسون به عنوان «عمو دواین» یاد کرد و بر اهمیت نقش او در فیلم های آینده تاکید کرد. با این حال، جانسون این پیشنهاد را رد کرد و اظهار داشت که ماه‌ها قبل به صراحت اعلام کرده بود که دیگر برنمی‌گردد.

جانسون تعجب خود را از اینکه دیزل فرزندانش و مرگ واکر را در دعوت عمومی بزرگ کرد، ابراز کرد و اظهار داشت که این کار دستکاری شده است. او در ماه ژوئن به طور خصوصی به دیزل اطلاع داده بود که به فرنچایز بازنخواهد گشت اما از حمایت خود از بازیگران و موفقیت فرنچایز اطمینان داد.

تنش بین دیزل و جانسون به سال 2016 بازمی‌گردد، زمانی که جانسون یک پیام اینستاگرامی حذف شده منتشر کرد که به درگیری با برخی افراد در صحنه فیلمبرداری اشاره می‌کرد که خود را حرفه‌ای رفتار نمی‌کردند. اگرچه نامی ذکر نشد، اما شایعاتی مبنی بر این که این نظرات متوجه دیزل بود، منتشر شد.

علیرغم اختلافاتشان، طرفداران اکنون شاهد بازگشت جانسون به عنوان مامور هابز در Fast X خواهند بود که یک چرخش شگفت انگیز را در این فرنچایز رقم می زند. این فیلم که در 19 می در سینماها اکران شد، یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های گروه را با هم روبرو می‌کند. تماشاگران باید تا آخر صحنه پس از اعتبار را تماشا کنند که نمایانگر ظهور جانسون است.

سوالات متداول

آیا دواین جانسون در Fast X حضور خواهد داشت؟
بله، جانسون در فیلم Fast X حضور دارد.

از کجا می توانم Fast X را در خانه تماشا کنم؟
چند راه برای تماشای آنلاین Fast X در ایالات متحده وجود دارد. می توانید از یک سرویس پخش مانند Netflix، Hulu یا Amazon Prime Video استفاده کنید.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.