جاناتام اونز: سیمون بایلز با جاناتان اونز ازدواج کرد! زن و شوهر عکس های عروسی دوست داشتنی را به اشتراک می گذارند. نگاهی بیاندازید

سیمون بایلز المپیکی در روز شنبه 22 آوریل 2023 با جاناتان اونز ازدواج کرد.

بیلز، قهرمان هفت دوره المپیک، و اونز، پس از دریافت مجوز ازدواج در 15 آوریل، در شهرستان مونتگومری در تگزاس، ایالات متحده، ازدواج خود را در 22 آوریل اعلام کردند. بیلز تصاویر عروسی خود را با عنوان “من، رسماً مدیون هستم” و دو ایموجی سفید قلب را در دسته رسانه های اجتماعی خود منتشر کرد. او همچنین اوونز را در این پست تگ کرد.

این ژیمناستیک همچنین نام قابل مشاهده خود را در شبکه های اجتماعی به Simone Biles Owens تغییر داد. او شش عکس در اینستاگرام و چهار عکس در توییتر منتشر کرد. او مجموعه ای دیگر از شش عکس عروسی را با عنوان “من هرگز عشقی به این عمق را نمی شناختم” و یک ایموجی قلب سفید منتشر کرد.

به تصاویر عروسی سایمون بایلز و جاناتان اونز نگاهی بیندازید:

اوونز تصاویر مشابهی را در رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک گذاشت و با عنوان شیرینی نوشت: “شخص من، برای همیشه #اوونز #رسمی است.” او همچنین ایموجی های یک قلب و یک حلقه را منتشر کرد.

افراد مشهور و طرفداران با ارسال پیام هایی برای این زوج آرزوی سلامتی کردند. خواننده جان لجند در اینستاگرام بیلز پستی منتشر کرد و نوشت: «تبریک می‌گویم!» در تصاویر عروسی، سایمون بایلز با لباس عروسی سفید و بدون پشت و کفش سفید و جاناتان اونز با کت و شلوار قهوه‌ای رنگ و پیراهن و کفش سفید دیده می‌شود. زن و شوهر به وجد آمده بودند.

سایمون بایلز 26 ساله و جاناتان اونز 27 ساله است. این زوج در 15 فوریه 2022 نامزدی خود را اعلام کرده بودند. بیلز تصاویر نامزدی خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود و گفت: “ساده ترین بله. من نمی توانم صبر کنم تا همیشه و همیشه با آنها بگذرانم. تو، تو تمام آن چیزی هستی که من آرزویش را داشتم و بیشتر! بیا با هم ازدواج کنیم.

سوالات متداول:

Q1: سیمون بایلز چند مدال المپیک کسب کرده است؟
سیمون بایلز تاکنون هفت مدال المپیک را در دوران حرفه ای خود کسب کرده است.

Q2: Simon Biles با چه کسی ازدواج کرد؟
سیمون بایلز ژیمناستیک با جاناتان اونز، محافظ فوتبال آمریکایی ازدواج کرد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.