تمرین مسائل و حل کننده های ریاضی داده های ساختار یافته | وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل | توسعه دهندگان گوگل

پنجشنبه 25 مارس 2021

بر اساس گزارش یونسکو، نزدیک به 1.5 میلیارد دانش آموز به دلیل کووید-19، آموزش خود را مختل کرده است. تقریباً یک شبه، دانش‌آموزان، والدین و مربیان مجبور بودند خود را با هنجارهای جدید یادگیری وفق دهند. بسیاری از افراد برای کمک به یافتن منابع آموزشی و یادگیری به Google مراجعه کردند و ما متعهد هستیم که از روش هایی برای کمک به افراد برای یافتن آنچه به دنبال آن هستند پشتیبانی کنیم.

در این پست، جزئیاتی را ارائه می‌دهیم که به شما کمک می‌کند داده‌های ساختاریافته را در صفحه‌های حل مسئله تمرینی و ریاضی خود پیاده‌سازی کنید تا صفحات خود را واجد شرایط نشان دادن در جستجوی Google به عنوان نتایج غنی کنید (لطفاً توجه داشته باشید که واجد شرایط بودن تضمین نمی‌کند که سایت شما در این صفحه نمایش داده شود. نتایج جستجو). ما همچنین گزارش‌های وضعیت نتایج غنی را ارائه می‌کنیم تا به شما کمک کنیم از درستی اجرای خود مطمئن شوید.

محتوای تمرین و کمک ریاضی از جمله اطلاعاتی است که بیشتر از زبان آموزان درخواست شده است. مطالب تمرینی به کاربران کمک می کند تسلط خود را بر یک مفهوم بسنجند در حالی که یک حل کننده توضیحاتی را ارائه می دهد تا به کاربر کمک کند هنگام انجام مسائل ریاضی گیر نکند. هر دو ویژگی فرصتی را برای سایت‌هایی با هر یک از مواد برای افزایش آگاهی از نام تجاری در صفحه نتایج جستجوی Google ایجاد می‌کنند و ممکن است در نتیجه ظاهر بهتر، ترافیک را افزایش دهند.

اگر محتوای واجد شرایط در وب سایت خود دارید، می توانید با پیروی از بهترین روش های موجود در این پست از این طرحواره های جدید استفاده کنید.

نشانه گذاری مشکلات را تمرین کنید

مشکلات تمرین در گوگل نتایج غنی را در اختیار کاربران قرار می دهد که به آنها پیش نمایشی از محتوای آموزشی سایت شما می دهد. فهرست کامل دستورالعمل ها را در اسناد ما بررسی کنید. به طور خاص، توصیه می کنیم بر روی این دستورالعمل ها تمرکز کنید:

  • a اضافه کنید Quiz ویژگی برای هر مسئله تمرینی که می خواهید برجسته شود. داده های ساختاریافته باید در همان صفحه ای ظاهر شوند که یک کاربر می تواند با مشکل تمرینی در صفحه وب شما تعامل داشته باشد.
  • صفحه وب شما باید شامل تمام خصوصیات داده های ساختاریافته مورد نیاز باشد که در قسمت الزامی توضیح داده شده است Quiz خواص
  • شما باید حداقل دو مسئله تمرینی را برای هر مفهوم علامت گذاری کنید (به عنوان مثال، دو مسئله تمرینی برای مفهوم “معادله درجه دوم”). روی علامت‌گذاری مفاهیم و مشکلاتی که می‌خواهید واجد شرایط ظاهر شدن در نتیجه غنی از مشکلات تمرین باشید، تمرکز کنید. آنها می توانند در صفحات جداگانه باشند.

نتایج غنی از مشکلات را در جستجوی Google تمرین کنید

ارتباط با کاربر، از جمله موضوعیت، سطح پایه و استانداردهای برنامه درسی، می تواند ملاحظات کلیدی برای کاربران در هنگام تصمیم گیری در مورد مواد آموزشی باشد. در مطالعات خود، شنیده‌ایم که کاربران به دنبال این سیگنال‌ها می‌گردند تا تعیین کنند آیا یادگیری محتوای آنلاین با آنچه در مدرسه می‌آموزند مطابقت دارد یا خیر. به همین دلیل است که ما شما را تشویق می کنیم که تمام ویژگی های توصیه شده مرتبط با محتوای خود را اضافه کنید.

نشانه گذاری حل کننده های ریاضی

صفحه حل ریاضی ابزاری برای کمک به کاربران در وارد کردن معادلات ریاضی و یافتن توضیحاتی برای چگونگی حل یک مسئله ریاضی فراهم می کند. برای مثال، یک کاربر می‌تواند معادله‌ای مانند x^4 – 3x = 0 را وارد کند تا وب‌سایت‌هایی را ببیند که توضیحی همراه با مراحل نحوه رسیدن به راه‌حل دارند. با استفاده از داده‌های ساختاری حل‌کننده ریاضی، می‌توانید زمانی که کاربران معادله ریاضی را در نوار جستجوی Google وارد می‌کنند، سایت خود را واجد شرایط نشان دادن در جستجوی Google کنید.

نتایج غنی حل‌کننده‌های ریاضی در جستجوی Google

داده های ساختاری حل کننده های ریاضی فقط برای حل کننده های رسمی ریاضی است. این داده های ساختاریافته را به صفحاتی که کاربران نمی توانند معادلات ریاضی را برای یک راه حل گام به گام ارسال کنند، اضافه نکنید. می‌توانید درباره جزئیات پیاده‌سازی در مستندات توسعه‌دهنده اطلاعات بیشتری کسب کنید.

اشکال زدایی و نظارت بر مشکلات تمرین و نشانه گذاری حل کننده های ریاضی با کنسول جستجو

برای کمک به شما در نظارت بر مشکلات نشانه‌گذاری، ما همچنین گزارش‌هایی را در کنسول جستجو برای مشکلات تمرینی و حل‌کننده‌های ریاضی راه‌اندازی می‌کنیم که همه خطاها، هشدارها و موارد معتبر را برای صفحات دارای داده‌های ساختاریافته نشان می‌دهند.

از گزارش استفاده کنید تا بفهمید گوگل چه چیزهایی را می‌تواند یا نمی‌تواند از سایت شما بخواند و خطاهای نتایج غنی را عیب‌یابی کنید. علاوه بر این، هنگامی که مشکلی را برطرف کردید، می‌توانید از گزارش برای تأیید اعتبار آن استفاده کنید، که فرآیندی را آغاز می‌کند که در آن Google صفحات آسیب‌دیده شما را دوباره خزیده می‌کند. درباره نحوه استفاده از گزارش برای نظارت بر نتایج غنی خود بیشتر بیاموزید.

گزارش مشکلات تمرین در سرچ کنسول

همچنین می توانید داده های ساخت یافته خود را با استفاده از Rich Results Test با ارسال یک قطعه کد یا URL یک صفحه آزمایش کنید. تست هر گونه خطا یا پیشنهادی را برای داده های ساختاریافته شما نشان می دهد.

تمرین مشکلات در آزمون نتایج غنی

ما دوست داریم نظرات شما را در مورد اینکه چگونه مسائل تمرینی یا داده های ساختاری حل کننده های ریاضی برای شما کار می کند بشنویم. هر گونه بازخوردی را از طریق ما ارسال کنید
توییتر یا انجمن راهنمای مرکزی جستجو.