تماس های هرزنامه: از تماس های هرزنامه خسته شده اید؟ تماس‌های تبلیغاتی را در چند مرحله آسان در تلفن‌های Android و iOS مسدود کنید

تماس‌های هرزنامه آزاردهنده هستند – فرض کنید در یک کلاس مهم یا در یک جلسه شرکت می‌کنید و تلفن‌هایتان شروع به وزوز کردن می‌کنند. شما بیرون می آیید تا آن تماس را بگیرید و متوجه می شوید که این فقط یک تماس تبلیغاتی یا هرزنامه بوده است!

گزارش ها همچنین می گویند که باید از صحبت کردن یا فشار دادن کلید خودداری کنید. دوست داری با غریبه ها حرف بزنی، نه؟ و هرگز نمی دانید که چگونه می توانند از صدای شما استفاده کنند. این همه آزار دهنده است، درست است؟ نگران نباشید، راه حلی برای جلوگیری از چنین تماس‌های هرزنامه وجود دارد.

برای انجام این پاکسازی به برنامه اضافی نیاز ندارید. این ویژگی در هر تلفن هوشمند و در برخی از تلفن های همراه وجود دارد: مسدود کردن یا لیست سیاه، بسته به جایی که در آن زندگی می کنید یا سازنده گوشی.

چگونه تماس ها را در اندروید مسدود کنیم؟

روی نماد تلفن ضربه بزنید تا برنامه تلفن در دستگاه اندرویدی شما باز شود.
منوی سه نقطه را که معمولاً در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد، انتخاب کنید.
از منو به “تنظیمات” بروید.
به دنبال «اعداد مسدود شده» بگردید و آن را انتخاب کنید.
سوئیچ «مسدود کردن تماس‌های تماس‌گیرندگان ناشناس» را برای بی‌صدا کردن تماس‌های شماره‌های ناشناس تغییر دهید.

چگونه تماس ها را در آیفون مسدود کنیم؟

برنامه Phone را در آیفون خود باز کنید.
شماره ای را که می خواهید مسدود کنید پیدا کنید و روی دکمه اطلاعات در کنار آن ضربه بزنید. دکمه اطلاعات با یک “i” کوچک نشان داده می شود که در یک دایره محصور شده است.
به پایین بروید و گزینه ای را پیدا کنید که می گوید “Block this Caller”.
روی “Block this Caller” ضربه بزنید تا تماس های آن شماره خاص مسدود شود.

نکته پاداش: همچنین می‌توانید با رفتن به تنظیمات > تلفن > خاموش کردن تماس‌گیرندگان ناشناس و روشن کردن این ویژگی، تماس‌گیرندگان ناشناس را در آیفون بی‌صدا کنید.

سوالات متداول

  1. آیا برای مسدود کردن تماس‌های هرزنامه در گوشی هوشمند خود نیاز به دانلود یک برنامه اضافی دارم؟
    نه، به برنامه اضافی نیاز ندارید. هر دو اندروید و آیفون دارای ویژگی های داخلی برای جلوگیری از تماس های هرزنامه هستند.
  2. آیا باید نگران ضبط شدن صدایم در هنگام تماس های اسپم باشم؟
    توصیه می شود در هنگام تماس های مشکوک صحبت نکنید و هیچ کلیدی را فشار ندهید.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظراتی که در اینجا بیان می شود، نظرات نویسندگان/ نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را برای اطمینان از صحت، به روز رسانی و تأیید هر گونه اطلاعات و محتوای ارائه شده انجام دهید. بدینوسیله ET از هرگونه ضمانت نامه صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می کند.