تفاوت ردیاب حیوانات خانگی با میکروچیپ حیوانات چیست؟

امروزه در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و سایت های مختلف، صفحاتی صرفاً جهت درج آگهی حیوانات گمشده ساخته شده اند و هر روز تعدادی از صاحبان این حیوانات آگهی حیوان گمشده شان را در آن درج می کنند و گاهی مژدگانی با مبالغ بسیار بالایی در نظر می گیرند که نشان از میزان غم و امید به پیدا شدن حیوان دوست داشتنی شان را دارند که به آن وابسته شده اند. ردیاب های شخصی بهعنوان نسلی جدید از جی پی اس های قابلاستفاده برای افراد دارای کاربرد و امکانات بسیاری هستند.

تجربه نشان دادهاست که احتمال اینکه فردی که حیوان را پیدا میکند آن را به یک دامپزشک تحویل دهد و دامپزشک موردنظر نیز دارای اسکنر میکروچیپ باشد؛ بسیار پایین است. از طرف دیگر دامداران و گله داران نیز می توانند با کمک قلاده جی پی اس دار از دارایی خود مراقبت کنند. اما با استفاده از جی پی اس گربه و سگ و یا دیگر حیوانات خانگی نگهداری این حیوانات بسیار ساده خواهد شد. فروشنده ها به دلیل تعداد زیاد حیوانات شاید مشکلات زیادی در نگهداری حیوانات داشته باشند که با استفاده از ردیاب ها می توان تا حد زیادی از این مشکلات کاست .همچنین فروشنده ها می توانند ردیاب ها را به عنوان یک پیشنهاد به خریداران حیوانات ارایه دهند .

با کمک این ردیاب می توان به سادگی از حیوانات خانگی مراقبت کرد. با توجه به این ویژگیهای قیمت ردیاب حیوانات به صرفه و خرید آن اقدامی ارزشمند در مراقبت از حیوانات خانگی است. که با استفاده از آن دامدارها می توانند با اطمینان خاطر بیشتری در جهت نگهداری و چراندن دام ها اقدام کنند. در مقایسه با قیمت بسیار زیاد دام ها ، قیمت ردیاب دام بسیار پایین می باشد. همچنین افزایش روز افزون قیمت گاو، گوسفند و شتر و افزایش سرقت دام از گلهها و دامداریها لزوم استفاده و نصب ردیاب مخصوص حیوانات را بر روی دامها هم ضروری میکند.

در کنار عملکرد متفاوت میکروچیپ و ردیاب حیوانات خانگی با سختافزارهای متفاوتی نیز روبرو هستیم. مشابه با تمام انواع ردیاب های مورداستفاده برای انواع خودروها، موتورسیکلت و افراد، ردیاب کوچک و قوی GR600 نیز عملکرد خود مدیون بکار بردن تکنولوژی GSM و GPRS بر روی دستگاه است. یا بدتر از آن، امکان دزدیده شدن حیوان نیز وجود دارد. برای شروع به کار ردیاب تنها لازم است یک سیم کارت در دستگاه قرار گیرد تا با کمک آن، سیستم ارسال پیامک از موقعیت مکانی فعال شود. جهت فعال نمودن و تنظیم کردن دکمه SOS می توان شماره هایی برای اطلاع رسانی، ردیابی و کنترل تعریف کرد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد برنامه ردیاب حیوانات بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.