تریلر The Kerala Story: The Kerala Story: داستان تکان دهنده زنان کرالا را ببینید

تریلر فیلم The Kerala Story در 26 آوریل منتشر شد و واکنش ها و جنجال هایی را در پی داشت. فیلم ویپول امروتلال شاه قصد دارد داستانی را بیان کند که چگونه زنان از ایالت کرالای هند فریب خوردند و به گروه دولت اسلامی عراق و سوریه (داعش) در منطقه درگیری سوریه قاچاق شدند.

این فیلم به ویژه موارد خاصی را نشان می دهد که چگونه داعش از «جهاد عشق» برای جذب 32000 زن به سوریه استفاده کرد. این تریلر نشان می دهد که چگونه مردان شستشوی مغزی داده می شوند تا زنان هندو و مسیحی کرالا را به نام عشق جلب کنند، آنها را مسلمان کنند و آنها را متقاعد کنند که به داعش و سایر مناطق جنگی اسلامی بپیوندند. این حوادث تکان دهنده بین سال های 2018-2019 رخ داد، زمانی که تعداد فزاینده ای از جوانان کرالا تحت نفوذ داعش قرار گرفتند.

The Kerala Story چه زمانی منتشر می شود؟

در 5 می 2023، داستان کرالا در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد.

درباره بازیگران و طرح داستان کرالا

داستان کرالا در نقش آدا شارما نقش اصلی را بازی می‌کند و نقش زن مسلمان مسلمانی به نام فاتیما با را بازی می‌کند که بر اساس یک پرستار هندو است که به سرنوشت مشابهی دچار شده بود. در این فیلم یوگیتا بیهانی، سونیا بالانی و سیدی ایدنانی به عنوان سه زن دیگر با فاتیما بازی می‌کنند.

این فیلم بر اساس یک تراژدی است که در آن حدود 32000 زن در کرالا مفقود شدند. گفته می شود که آنها توسط مردان مسلمان شستشوی مغزی و اغوا شده اند، که با آنها ازدواج کرده و آنها را تغییر دین داده، آنها را رادیکال کرده و بعداً آنها را در مأموریت های تروریستی در هند و خارج از کشور برای داعش مستقر کرده اند.

The Kerala Story به کارگردانی Sudipto Sen و توسط Vipul Amrutlal Shah برای Sunshine Pictures Private Limited تهیه شده است.

تریلر فیلم The Kerala Story را اینجا ببینید:

سوالات متداول

Q1: تاریخ انتشار The Kerala Story چیست؟
The Kerala Story در 5 می 2023 منتشر می شود.

Q2: بازیگر اصلی The Kerala Story کیست؟
آدا شارما بازیگر نقش اصلی فیلم The Kerala Story است.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.