تراکنش‌های احراز هویت Aadhaar مارس: تراکنش‌های احراز هویت Aadhaar در ماه مارس به 2.31 میلیارد افزایش یافت.

طبق یک انتشار رسمی، دارندگان Aadhaar نزدیک به 2.31 میلیارد تراکنش احراز هویت در مارس 2023 انجام داده اند که بر استفاده رو به رشد Aadhaar و رشد اقتصاد دیجیتال در کشور تاکید می کند. این ارقام در ماه مارس بیشتر از فوریه بود که 2.26 میلیارد تراکنش احراز هویت انجام شد.

در این بیانیه آمده است: «در حالی که اکثر شماره‌های تراکنش احراز هویت با استفاده از اثر انگشت بیومتریک انجام شده است، احراز هویت جمعیتی و OTP به دنبال آن است.

سرویس Aadhaar e-KYC با ارائه شفاف و بهبود تجربه مشتری و تسهیل سهولت انجام تجارت، همچنان به ایفای “نقش برجسته” برای خدمات مالی بانکی و غیربانکی ادامه می دهد.

بیش از 311.8 میلیون تراکنش e-KYC در مارس 2023 انجام شد که نسبت به ماه فوریه بیش از 16.3 درصد افزایش داشت.

پذیرش e-KYC به طور قابل توجهی هزینه جذب مشتری را برای نهادهایی مانند موسسات مالی، ارائه دهندگان خدمات مخابراتی و دیگران کاهش داده است.

تعداد تجمعی تراکنش‌های Aadhaar e-KYC تاکنون از 14.7 میلیارد تا پایان مارس 2023 عبور کرده است.

اشباع آدهار در میان جمعیت بزرگسال همچنان تقریباً جهانی است و افزود که طی ماه مارس، بیش از 21.47 میلیون آدهار به دنبال درخواست ساکنان در مقابل 16.8 میلیون چنین به روز رسانی در فوریه 2023 به روز شد.

در این بیانیه آمده است: «در مارس 2023، 219.3 میلیون تراکنش بانکی مایل آخر از طریق AePS (سیستم پرداخت فعال Aadhaar) و شبکه دستگاه‌های خودپرداز کوچک امکان‌پذیر شد.