تاریخ روز جهانی رقص: روز جهانی رقص: تاریخ، اهمیت، جزئیات کلیدی

روز جهانی رقص هر سال در 29 آوریل جشن گرفته می شود. هدف از روز جهانی رقص افزایش آگاهی و تشویق مردم برای شرکت در فعالیت های رقص است.

کمیته رقص موسسه بین المللی تئاتر (ITI) جشنی را در سراسر جهان سازماندهی می کند.

در 29 آوریل، مانند هر سال از سال 1982، روز رقص در سراسر جهان توسط میلیون ها رقصنده جشن گرفته می شود. شورای بین المللی رقص اعلام کرد که این ابتکار شورای بین المللی رقص CID، یونسکو، پاریس است.

شورای بین المللی رقص اعلام کرد: “روز جهانی رقص که هر ساله در 29 آوریل جشن گرفته می شود، نیاز به تشویق مشارکت و آموزش در رقص را از طریق رویدادهای مختلف گسترش می دهد.”

شورای بین المللی رقص همچنین دستورالعمل ها و ایده هایی را برای جشن ها صادر می کند که پیام رسمی روز رقص است. رویدادها در کشورها، مناطق و شهرها سازماندهی می شوند.

الکیس رافتیس گفت: “هدف اصلی رویدادهای روز رقص جلب توجه عموم مردم به هنر رقص است. باید به مخاطبان جدید توجه شود، افرادی که رویدادهای رقص را در طول سال دنبال نمی کنند.” رئیس شورای بین المللی رقص گفت.

بر اساس رقص بین‌المللی، رویدادهای روز رقص ممکن است اجراهای ویژه، کلاس‌های درهای باز، تمرین‌های عمومی، سخنرانی‌ها، نمایشگاه‌ها، مقالات در روزنامه‌ها و مجلات، شب‌های رقص، برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، بازدید، نمایش‌های خیابانی، رژه، تزئینات ویترین مغازه‌ها و غیره باشند. شورا.

سوالات متداول

Q1. روز جهانی رقص چه زمانی است؟
A1. روز جهانی رقص در 29 آوریل جشن گرفته می شود.

Q2. چه کسی روز جهانی رقص را سازماندهی می کند؟
A2. شورای بین المللی رقص روز جهانی رقص را سازماندهی می کند.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.