بیش از 192 کرور روپیه درآمد حاصل از جرم در “کلاهبرداری” سیاست مالیات غیر مستقیم دهلی ایجاد شده است: ED

اداره اجرا (ED) در سومین برگه اتهامی تکمیلی خود در پرونده سیاست مالیات غیر مستقیم دهلی ادعا کرده است که عواید جرم (POC) به مبلغ 192.8 کرور روپیه واقعاً در این موضوع ایجاد شده است.

با اشاره به متهم Arun Pillai، ED ادعا کرد که او فعالانه در تولید PoC شرکت داشته است.

آرون پیلای با مشارکت در توطئه تشکیل Indo Spirits، تدوین خط مشی برای کسب حاشیه سود بالا در عمده فروشی و اجرای کل توطئه رشوه، به طور فعال در تولید PoC 192.8 کرور شرکت کرده است. سپس Pillai بخشی از آن را خریداری کرد. از آن و 32.86 کرور روپیه از PoC در اختیار گرفت.» ED ادعا کرده است.

از 32.8 کرور، Pillai PoC را به مبلغ 1.70 کرور و 4.75 کرور به India Ahead، انتشارات Andhra Prabha و Gautam Mootha انتقال داد. این مجموع 6.45 کرور PoC با یکی دیگر از متهمان دیگر Abhishek Boinpally مرتبط بود.

ED همچنین ادعا کرد که Pillai “در طرح این PoC به‌عنوان پاک‌نشده با شرکت در توطئه‌ای برای اینکه PoC به‌عنوان برگرفته از عملیات تجاری واقعی به نظر برسد، شرکت دارد”.

“تجارت Indo Spirits به خودی خود ماشینی است که از توطئه ایجاد شده است. پیلای در انتقال و طرح PoC به عنوان دست نخورده دخالت دارد. او در توطئه با دیگران در تسهیل بازپرداخت رشوه به گروه جنوبی شرکت کرده و درگیر است. انتقال PoC 4.35 کرون و 60 کرور روپیه از Indo Spirits به مناطق خرده‌فروشی خاصی از گروه جنوبی.”