بی‌بی‌سی: بینندگان بی‌بی‌سی توسط اپیزود شوی مسابقه لی مک از Inside No 9 فریب می‌خورند

آخرین فصل سریال بی بی سی Inside No 9 که به خاطر داستان سرایی هوشمندانه اش شناخته می شود، بسیاری از بینندگان زنده را با یک شیرین کاری تاثیرگذار دیگر شگفت زده کرد. علیرغم انتظار یک قسمت جدید در روزهای پنجشنبه، گوینده به کسانی که در حال تنظیم بودند مطلع شدند که برنامه تغییر کرده است. به جای Inside No 9، برنامه مسابقه ای به میزبانی لی مک به جای آن پخش می شود.

در طول پخش برنامه 3 By 3، یک برنامه مسابقه به ظاهر معمولی با 9 شرکت کننده که توسط لی مک میزبانی می شد، با نزدیک شدن به پایان برنامه، بینندگان شاهد یک چرخش غیرمنتظره بودند. با افزایش تنش و وقوع رویدادهای ناراحت کننده، لحظات پایانی چرخشی وحشتناک به خود گرفت. در این مرحله بود که تیتراژ فیلم Inside No 9 شروع به پخش شدن کرد و برای بینندگانی که شاید در ابتدا متوجه نشده بودند نشان داد که بار دیگر قربانی شوخی مبتکرانه ای شده اند که توسط سازندگان استیو پمبرتون و ریس شیرسمیت تنظیم شده بود.

متأسفانه، برای بینندگانی که از iPlayer بی‌بی‌سی می‌بینند، این اپیزود فاقد عنصری است که گوینده آن‌ها را در مورد تغییر برنامه مطلع می‌کند. در نتیجه، آنها عنصر شگفت‌انگیز خاصی را که بینندگان زنده در طول پخش اولیه تجربه کردند، از دست می‌دهند.

در یک قسمت زنده Inside No 9 در سال 2018 با عنوان «خط مرده»، مشکلات فنی پخش را قطع کرد که منجر به عذرخواهی گوینده و جایگزینی یک قسمت قدیمی شد.

این اپیزود زمانی که یک شخصیت ارواح وحشتناک ظاهر شد و صحنه به فیلم‌های دوربین مداربسته خالقان سریال، ریس شیرسمیت و استیو پمبرتون، در اتاق رختکن‌شان تغییر یافت، تغییری شگفت‌انگیز پیدا کرد. مشخص شد که آنها در حال پخش از یک استودیوی تلویزیونی جن زده بودند، جایی که یک روح انتقامجو به دلیل ناباوری آنها به ارواح در یک برنامه تلویزیونی قبلی به دنبال تلافی بود. خط داستانی خطوط بین واقعیت و تخیل را محو کرد و تجربه ای فراگیر برای بینندگان ایجاد کرد.

سوالات متداول

س: داخل شماره 9 چیست؟
A: Inside No 9 یک مجموعه گلچینی است که به خاطر داستان سرایی هوشمندانه و مبتکرانه اش شناخته می شود.

س: سازندگان Inside No 9 چه کسانی هستند؟
پاسخ: Inside No 9 توسط Steve Pemberton و Reece Shearsmith ساخته شده است.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.