بوکسور کائور سینگ خبر مرگ: کائور سینگ، برنده مدال طلای بوکس برنده جایزه پادما شری که زمانی با محمدعلی روبرو شده بود، درگذشت.

کاور سینگ، پادگان افسانه‌ای که شش مدال طلای بین‌المللی را به ارمغان آورد، امروز درگذشت. او 74 سال داشت. بوکسور در بیمارستانی در کوروکشترا، هاریانا درگذشت. بر اساس گزارش ها، او از مشکلات سلامتی متعددی رنج می برد.

درباره بوکسور قهرمانی که نماینده هند در المپیک بود بیشتر بدانید

کائور سینگ در ارتش خدمت کرد و از طرف دولت هند نشان Padma Shri را دریافت کرد. پس از بازنشستگی از ارتش هند، بوکسور سابق در روستای خانال خورد در سنقر، پنجاب، زادگاهش زندگی می کرد.

کیور سینگ در مسابقه بوکس با محمد علی روبرو شد؟

کائور سینگ نه تنها یک بوکسور قهرمان بود، بلکه یک بار با اسطوره بوکس آمریکایی محمد علی روبرو شد. او در 27 ژانویه 1980 در دهلی در یک مسابقه نمایشی چهار دور به مصاف محمد علی رفت.

مدال های بوکس کائور سینگ

کائور سینگ شش مدال طلا در رقابت های بین المللی داشت که یکی از آنها در بازی های آسیایی 1982 بود. او سه مدال طلا در مسابقات بوکس قهرمانی کشور بزرگسالان (1979-1983)، قهرمانی بوکس آسیا (1980) و بازی های آسیایی (1982) کسب کرد.

كائور سينگ كدام مدال را در بازيهاي آسيايي كسب كرد؟

کائور سینگ مدال طلای بوکس سنگین وزن را در بازی های آسیایی 1982 دهلی نو به دست آورد.

کائور سینگ نماینده هند در بازی های المپیک تابستانی لس آنجلس در سال 1984 بود.

قرار بود در سال 2020 فیلمی بیوگرافی از زندگی او با عنوان “پادما شری کاور سینگ” با بازی کرمجیت سینگ بات و پرابه گروال اکران شود اما به سال 2022 موکول شد و اکران محدودی داشت.

سوالات متداول:

Q1. كائور سينگ كدام مدال را در بازيهاي آسيايي كسب كرد؟
A1. کائور سینگ مدال طلای بوکس سنگین وزن را در بازی های آسیایی 1982 دهلی نو به دست آورد.

Q2. آیا بوکسور هندی با محمد علی جنگیده است؟
A2. قهرمان بوکس کائور سینگ در سال 1980 در یک مسابقه نمایشگاهی با محمد علی روبرو شد.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسندگان / نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای ارائه شده صحیح، به روز شده و تأیید شده است. ET بدینوسیله از هرگونه و همه ضمانت‌های صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می‌کند.