به روز رسانی Disney Dreamlight Valley: Disney Dreamlight Valley: پنجره انتشار را برای به روز رسانی های بعدی ببینید

دره دریم لایت دیزنی قرار است به‌روزرسانی‌های هیجان‌انگیز متعددی را دریافت کند، از جمله انتشار به‌روزرسانی پنجم در ماه ژوئن. طبق نقشه راه 2023، ما بینشی در مورد به روز رسانی آینده به دست آورده ایم که نوید مسیرهای ستاره، شخصیت ها و دستور العمل های بالقوه جدید را می دهد. طرفداران می توانند مجموعه ای از اضافات و پیشرفت های لذت بخش را به این بازی دنج دلربا در آینده نزدیک پیش بینی کنند.

تاریخ انتشار آپدیت بعدی Disney Dreamlight Valley: The Remembering

به‌روزرسانی بعدی موردانتظار برای دره دریم لایت دیزنی، که با نام «The Remembering» شناخته می‌شود، در اوایل ژوئن 2023 منتشر خواهد شد. نقشه راه رسمی تیزرهای جذابی در مورد محتوایی که در این به روز رسانی در انتظار بازیکنان است ارائه می دهد. این به افشای راز فراموشی اشاره می کند و شاهزاده خانمی را معرفی می کند که وارد دره می شود. علاوه بر این، تصویر تبلیغاتی اضافه شدن The Fairy Godmother به دره را به همراه نکات وسوسه انگیزی مانند خانه درختی و خانه کدو تنبل اسرارآمیز به نمایش می گذارد.

Disney Dreamlight Valley: Early Access Map Road

در ژانویه 2023، Gameloft یک نقشه راه هیجان‌انگیز برای مرحله دسترسی اولیه Disney Dreamlight Valley را معرفی کرد که شخصیت‌های جدید، قلمروها و آینده گیم‌پلی چند نفره را مشخص می‌کند. نقشه راه از اضافه شدن های آتی برای آغاز سال 2023، از جمله معرفی شخصیت های دوست داشتنی مانند Mirabel از Encanto و Simba از The Lion King، همراه با گنجاندن قلمروهای جدید و شگفتی های دیگر پرده برداری کرد. اولین به روز رسانی در فوریه ارائه شد و Mirabel و Olaf را به ارمغان آورد. به بازی. دومین آپدیت در ماه آوریل دنبال شد و سیمبا، نالا و قلمرو سرزمین پراید را معرفی کرد. طرفداران می توانند منتظر آپدیت بعدی باشند که قرار است در اوایل تابستان منتشر شود، که پیشرفت های بیشتر و محتوای جدیدی را برای بازی به ارمغان می آورد.

بینش در مورد به‌روزرسانی‌های آینده دریم لایت دیزنی

به‌روزرسانی‌های آتی برای دره دریم لایت دیزنی نوید بخش‌های هیجان‌انگیز و تجربه‌های فریبنده را برای بازیکنان می‌دهد. همانطور که عکس تیزر نشان می دهد، در آپدیت پیش رو در اوایل تابستان، سرانجام رمز و راز پیرامون کدو حلوایی آشکار خواهد شد. علاوه بر این، اشاره ای به “پرنسس مسابقه ای در دره” باعث گمانه زنی در مورد شخصیت های بالقوه ای مانند سیندرلا یا وانلوپ فون شویتز شده است که ظاهر می شوند.

توییت‌های تیزر نیز جزئیات جالبی را در مورد آنچه در راه است ارائه کرده‌اند. قرار است چترها و مانکن ها در آپدیت بعدی قرار بگیرند و عناصر جدیدی به گیم پلی بازی اضافه کنند. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند منتظر توانایی سفارشی‌سازی مبلمان و لذت بردن از نیمکت‌های دست‌ساز باشند که نشان‌دهنده معرفی یک شخصیت جدید بالقوه یا ویژگی‌های مرتبط است.

با این نکات فریبنده، طرفداران دره دریم لایت دیزنی می توانند تجربه ای فریبنده و فراگیر را در به روز رسانی های آینده پیش بینی کنند.

سوالات متداول

Q1: به روز رسانی بعدی برای Disney Dreamlight Valley چه زمانی است؟
پاسخ: به روز رسانی بعدی برای اوایل ژوئن 2023 برنامه ریزی شده است.

Q2: کدام شخصیت ها در به روز رسانی های قبلی اضافه شده اند؟
پاسخ: Mirabel و Olaf در آپدیت فوریه اضافه شدند، در حالی که Simba و Nala به همراه قلمرو سرزمین پراید در ماه آوریل اضافه شدند.

بیانیه سلب مسئولیت: این محتوا توسط یک شخص ثالث نوشته شده است. نظراتی که در اینجا بیان می شود، نظرات نویسندگان/ نهادهای مربوطه است و دیدگاه های اقتصادی تایمز (ET) را نمایندگی نمی کند. ET هیچ یک از محتویات خود را تضمین، تضمین یا تأیید نمی کند و به هیچ وجه در قبال آنها مسئولیتی ندارد. لطفاً تمام اقدامات لازم را برای اطمینان از صحت، به روز رسانی و تأیید هر گونه اطلاعات و محتوای ارائه شده انجام دهید. بدینوسیله ET از هرگونه ضمانت نامه صریح یا ضمنی مربوط به گزارش و هر محتوای آن سلب مسئولیت می کند.